ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט למנות ד', את סגנו של ראש המוסד יוסי כהן, לתפקיד ראש המוסד הבא. החילוף של ראשי המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים צפוי להיות בחודש יוני. מלשכת נתניהו נמסר כי "ד' הוא איש מוסד עתיר זכויות ורב ניסיון".
המינוי נמצא כעת בוועדת גולדברג, הוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה, שצריכה לאשר את המינוי של ד', אותו מעוניין ראש הממשלה לתפקיד.
שר הביטחון, בני גנץ אמר: "למוסד אתגרים גדולים ומשמעותיים לשמירה על בטחונה של מדינת ישראל ואזרחיה. נמתין לאישור ועדת גולדברג ונאחל ל-ד' הצלחה בתפקידו."
ראש המוסד הנוכחי יוסי כהן, נכנס לתפקידו ב-6 בינואר 2016 והחליף את קודמו בתפקיד תמיר פרדו. בביולי האחרון החליט נתניהו להאריך את כהונת כהן כראש המוסד בחצי שנה נוספת, עד ל-1 ביוני 2021.
בהודעה שיצאה מלשכתו של ראש הממשלה נאמר כי "בשל האתגרים הביטחוניים העומדים בפני מדינת ישראל, ביקש ראש הממשלה בנימין נתניהו מראש המוסד יוסי כהן להאריך את כהונתו בכחצי שנה נוספת. ראש המוסד נענה לבקשתו של ראש הממשלה ובינואר הקרוב יחל את שנתו השישית בתפקיד".
ראש המוסד יוסי כהן נחשב למקורב מאוד לנתניהו, שאף צוטט כאומר עליו שהוא רואה בו את המנהיג אחריו יחד עם שגריר ישראל בארה"ב רון דרמר. הוא אמון על מבצע הבאת ארכיון הגרעין האיראני לישראל, ובכלל בחוד החנית של המאבק באיראן וכן היה חלק הסכמי הנורמליזציה עם מדינות ערב לאחרונה.





תגובות
הרבה הצלחה . ד . הצלחה שלך זו הצלחה לעם ישראל
... ויש 3 מיליון אחרים ... שבקושי יש להם מה לאכול ...
ביבי מלך ישראל יבורך.ויבורך מחליפו יוסי כהן אין כסף לאנשים מסכנים, אבל 100 אלף נרשמו לנסיעות לאבו דאבי ועוד. כל המלונות במדינה תפוסים. אי אפשר לקנות רכב חדש עד סוף החורף מ ..ס....כ....נ....י....ם
למה תמיד יש זבלים כמוך שחייבים להגיב כל כך נמוך?
, מה קרה ? האמת כואבת ומכוערת ... זה תמיד היה ככה ...
רק שכחתם לציין בכתבה שהנאשם כהרגלו בקודש, לא עדכן את שר הבטחון במינוי ראש המוסד. אזה יופי של שלטון יש לנו.
, עדיף לסתום אם אין משהו חכם / עניני להגיד ....
חולה בן של חולים,אתה יכול להמשיך בשינאה שלך זה מולד מההורים מוגי הלב וחסרי שכל,כל החיים חמוץ,תמשיך אולי בסוף מישהו יכניס אותך לפיתה,
מעניין איך נותנים ליצורים כל כך נמוכים כמוךלהגיב גם טיפול פסיכיאטרית לא תעזור לך רק תיתלה את עצמך ותן שקט, נמוך מים המלח בהתנהגות,
כבוד גדול לעם ישראל שהשם נתן לנו אנשים כאלה,גאווה גדולה להיות חלק מהאנשים שנותנים 150% מעצמם לביטחון ישראל,כל הכבוד לאנשים מקסימים והרבה הצלחה, וראש ממשלה יישר כוח על המינוי
ימים יגידו ... מה הוא הבטיח לביבי ולמי הוא נשבע אמונים... למדינת ישראל או משפחת נתניהו ...
, ראש באלטה זה מחמאה עבורך ... מה הקשר בין התגובה שלך לכתבה ? ... זה בסדר להיות ממורמר , זה בסדר לכעוס על כל העולם , מותר לכל אחד להיות מפסידן מקצועי ... לך לטיפול ... ומהר
מציע לך להיתפגר,כי האיש נתניהו נישאר כאן לעוד הרבה שנים,מוציא אתכם מדעתכם,ועושה בית ספר לשמאל,ואתם מה נישאר להוציא את האמוציות הכי חולניות לתגובות,תשתה מיץ של ירקות כבושים ותמשיך להיות חמוץ,
, חוץ מפה מלוכלך יש לך משהו עניני להגיד ?
דביל של הקיבוצים פגעו לך בנימים של הסוציאליזם? אתה סתם טפיל וההורים שלך טפילים,גזלתם 50% מאדמות המדינה שהועברו על ידי ממשלות השכול,ואתה יש לך חוצפה להגיב,רשעים ארורים כל הקיבוצים שגנבו את אדמות המדינה,תחזירו את האדמות כי לאזרחים שמחפשים לקנות דירות אין אפשרות לתחרות ביגלל החזירות שלכם,חזירים קפיטליסטים,ואתם קוראים לעצמכם סוציאלים,
אתה מוזמן אלי לטיפול מיקצועי רופא פסיכולוג,לפי התגובה שלך אתה מלא אמוציות שניגרמות מחוסר מנוחה וחוסר חינוך שניגרם לך בילדותך, כמוך היו לי הרבה מאוד מטופלים,ילד ללא השגחה כמו חית טרף שגדלה ללא אימא בטבע,כל הזמן אתה מעיף מבטים לצדדים ומחפש מישהו שמנסה לתקוף,כדאי שתלך לטיפול אני לא חושב שיש משהו שאפשר לעשות,
... הייתי אצל שרה'לה ... MA.BA ... לא הצליח ... חחח...