"באין תחבולות יפול עם"

נתניהו החליט: ראש המוסד הבא – סגנו של יוסי כהן

ראש הממשלה החליט כי ד', ששימש עד כה כסגן ראש המוסד, יכהן כראש המוסד למודיעין ותפקידים מיוחדים, המינוי צריך את אישור וועדת גולדברג ויתרחש בחודש יוני

נתניהו החליט: ראש המוסד הבא – סגנו של יוסי כהן
צילום: (צילום: חיים זך/ פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט למנות ד', את סגנו של ראש המוסד יוסי כהן, לתפקיד ראש המוסד הבא. החילוף של ראשי המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים צפוי להיות בחודש יוני. מלשכת נתניהו נמסר כי "ד' הוא איש מוסד עתיר זכויות ורב ניסיון".

המינוי נמצא כעת בוועדת גולדברג, הוועדה המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה, שצריכה לאשר את המינוי של ד', אותו מעוניין ראש הממשלה לתפקיד.

שר הביטחון, בני גנץ אמר: "למוסד אתגרים גדולים ומשמעותיים לשמירה על בטחונה של מדינת ישראל ואזרחיה. נמתין לאישור ועדת גולדברג ונאחל ל-ד' הצלחה בתפקידו."

ראש המוסד הנוכחי יוסי כהן, נכנס לתפקידו ב-6 בינואר 2016 והחליף את קודמו בתפקיד תמיר פרדו. בביולי האחרון החליט נתניהו להאריך את כהונת כהן כראש המוסד בחצי שנה נוספת, עד ל-1 ביוני 2021.

בהודעה שיצאה מלשכתו של ראש הממשלה נאמר כי "בשל האתגרים הביטחוניים העומדים בפני מדינת ישראל, ביקש ראש הממשלה בנימין נתניהו מראש המוסד יוסי כהן להאריך את כהונתו בכחצי שנה נוספת. ראש המוסד נענה לבקשתו של ראש הממשלה ובינואר הקרוב יחל את שנתו השישית בתפקיד".

ראש המוסד יוסי כהן נחשב למקורב מאוד לנתניהו, שאף צוטט כאומר עליו שהוא רואה בו את המנהיג אחריו יחד עם שגריר ישראל בארה"ב רון דרמר. הוא אמון על מבצע הבאת ארכיון הגרעין האיראני לישראל, ובכלל בחוד החנית של המאבק באיראן וכן היה חלק הסכמי הנורמליזציה עם מדינות ערב לאחרונה.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

17
4
ירושלמי
15.12.20

הרבה הצלחה . ד . הצלחה שלך זו הצלחה לעם ישראל

1
דמגוגיה זולה .....
17.12.20

... ויש 3 מיליון אחרים ... שבקושי יש להם מה לאכול ...

2
עידו 2
16.12.20

ביבי מלך ישראל יבורך.ויבורך מחליפו יוסי כהן אין כסף לאנשים מסכנים, אבל 100 אלף נרשמו לנסיעות לאבו דאבי ועוד. כל המלונות במדינה תפוסים. אי אפשר לקנות רכב חדש עד סוף החורף מ ..ס....כ....נ....י....ם

3
רוני
19.12.20

למה תמיד יש זבלים כמוך שחייבים להגיב כל כך נמוך?

4
האמת כואבת ...
19.12.20

, מה קרה ? האמת כואבת ומכוערת ... זה תמיד היה ככה ...

3
שוחד מרמה והפרת אמונים
15.12.20

רק שכחתם לציין בכתבה שהנאשם כהרגלו בקודש, לא עדכן את שר הבטחון במינוי ראש המוסד. אזה יופי של שלטון יש לנו.

1
עוד דביל ....
17.12.20

, עדיף לסתום אם אין משהו חכם / עניני להגיד ....

2
אורי
15.12.20

חולה בן של חולים,אתה יכול להמשיך בשינאה שלך זה מולד מההורים מוגי הלב וחסרי שכל,כל החיים חמוץ,תמשיך אולי בסוף מישהו יכניס אותך לפיתה,

3
רועי
19.12.20

מעניין איך נותנים ליצורים כל כך נמוכים כמוךלהגיב גם טיפול פסיכיאטרית לא תעזור לך רק תיתלה את עצמך ותן שקט, נמוך מים המלח בהתנהגות,

2
דוד
15.12.20

כבוד גדול לעם ישראל שהשם נתן לנו אנשים כאלה,גאווה גדולה להיות חלק מהאנשים שנותנים 150% מעצמם לביטחון ישראל,כל הכבוד לאנשים מקסימים והרבה הצלחה, וראש ממשלה יישר כוח על המינוי

1
בלי להתייעץ, בלי לידע, המנויים הכי חשוב
15.12.20

ימים יגידו ... מה הוא הבטיח לביבי ולמי הוא נשבע אמונים... למדינת ישראל או משפחת נתניהו ...

1
לך לטיפול ... ומהר ... מסכן ....
17.12.20

, ראש באלטה זה מחמאה עבורך ... מה הקשר בין התגובה שלך לכתבה ? ... זה בסדר להיות ממורמר , זה בסדר לכעוס על כל העולם , מותר לכל אחד להיות מפסידן מקצועי ... לך לטיפול ... ומהר

2
עודה
16.12.20

מציע לך להיתפגר,כי האיש נתניהו נישאר כאן לעוד הרבה שנים,מוציא אתכם מדעתכם,ועושה בית ספר לשמאל,ואתם מה נישאר להוציא את האמוציות הכי חולניות לתגובות,תשתה מיץ של ירקות כבושים ותמשיך להיות חמוץ,

3
עוד ראש באלטה ... עם I.Q של צפרדע ....
16.12.20

, חוץ מפה מלוכלך יש לך משהו עניני להגיד ?

4
גדי
17.12.20

דביל של הקיבוצים פגעו לך בנימים של הסוציאליזם? אתה סתם טפיל וההורים שלך טפילים,גזלתם 50% מאדמות המדינה שהועברו על ידי ממשלות השכול,ואתה יש לך חוצפה להגיב,רשעים ארורים כל הקיבוצים שגנבו את אדמות המדינה,תחזירו את האדמות כי לאזרחים שמחפשים לקנות דירות אין אפשרות לתחרות ביגלל החזירות שלכם,חזירים קפיטליסטים,ואתם קוראים לעצמכם סוציאלים,

5
פסיכולוג
19.12.20

אתה מוזמן אלי לטיפול מיקצועי רופא פסיכולוג,לפי התגובה שלך אתה מלא אמוציות שניגרמות מחוסר מנוחה וחוסר חינוך שניגרם לך בילדותך, כמוך היו לי הרבה מאוד מטופלים,ילד ללא השגחה כמו חית טרף שגדלה ללא אימא בטבע,כל הזמן אתה מעיף מבטים לצדדים ומחפש מישהו שמנסה לתקוף,כדאי שתלך לטיפול אני לא חושב שיש משהו שאפשר לעשות,

6
הייתי ... חחח ...
19.12.20

... הייתי אצל שרה'לה ... MA.BA ... לא הצליח ... חחח...