מפקד חטיבת בנימין: נס יבוא רק על גבי עבודה קשה - סרוגים

מפקד חטיבת בנימין: נס יבוא רק על גבי עבודה קשה

בהדלקת נרות משותפת לחטיבת בנימין ולמועצת האזורית בנימין, אמר מפקד חטמ"ר בנימין, אל"מ יהונתן שטיינברג: "הנס יבוא רק על גבי העבודה הקשה והמשותפת ימים ולילות להגנת ההתיישבות בגזרה"

מפקד חטיבת בנימין: נס יבוא רק על גבי עבודה קשה

אמש (שני) התקיימה הדלקת נרות משותפת לחטיבה המרחבית "בנימין" ומועצת בנימין, באתר שילה הקדומה. הערב התקיים בראשות מפקד החטיבה, אל״ם יהונתן שטיינברג, ובהשתתפות ראש המועצה האזורית בנימין, מר ישראל גנץ, רבש״צים מהיישובים השונים, אנשי אגף הביטחון במועצה ומטה חטיבת "בנימין".

במפגש ציינו הגורמים את החשיבות של שיתוף הפעולה והסנכרון של הכוחות הצבאיים עם המועצות, לצורך שימור תחושת הבטחון של תושבי הגזרה. רק לפני כשבועיים ערכו כלל הרבש״צים בגזרה אימון בהובלת קצינת ההגמ״ר של החטיבה לשמירה על כשירותם.

עוד באותו נושא

צפו: יוני גנוט בחידוש מיוחד לחנוכה

במעמד הדלקת הנר, אמר מפקד החטיבה המרחבית "בנימין", אל"מ יהונתן שטיינברג: ״בחג החנוכה אנחנו מצד אחד מבליטים את הניסים שקרו לנו, אך מצד שני אלו ניסים שבאו בדרך הטבע, ניסים שנשענים כולם אך ורק על גבי ההשתדלות והמאמץ שעשו החשמונאים בעצמם, שלקחו את גורלם בידיים והחליטו לפעול. הם לא סמכו על הנס. כמו אז גם היום, המכנה המשותף של כולנו כאן – צבא, משטרה, רבש״צים, מנהל אזרחי, אגף הבטחון של המועצה, כולנו ביחד יודעים שהנס יבוא רק על גבי ההשתדלות, המאמץ, העבודה הקשה והמשותפת ימים ולילות להגנת ההתיישבות בגזרה. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לכם על השותפות ועל העבודה הקשה שאתם עושים, כדי לעמוד במשימת ההגנה״.

מדברי ראש המועצה האזורית "בנימין", ישראל גנץ: "היה לי חשוב להיות כאן איתכם במעמד הדלקת נר חמישי של חנוכה כדי להוקיר לכם- קציני החטיבה, רבש״צים ואנשי אגף הבטחון, תודה עצומה בשם כל תושבי בנימין על פיקוח הנפש שאתם עושים למען חיינו. הפעילות הכבירה שהחטיבה מבצעת במרחב 24/7 שומרת על בטחוננו ויהי רצון שבזכות רוח המכבים תמשיכו לחולל נפלאות״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
נחל. ...
אבי לביא | 06-09-2022 16:03
נחל. כבוד ????
2
רק סרוגים ...
אבי לביא | 06-09-2022 16:04
רק סרוגים מחלקים את צהל למגזרי תתביישו.