פתיחה חלומית של דני אבדיה בליגת ה- NBA - סרוגים

פתיחה חלומית של דני אבדיה בליגת ה- NBA

בארצות הברית התלהבו ממשחק הבכורה של דני אבדיה במדי הוושינגטון וויזארדס. אבידה קלע 15 נקודות עם מאה אחוז מהשדה ואמר: "אל תצפו ממני לשמור על 100 אחוז בכל משחק"

author-image
פתיחה חלומית של דני אבדיה בליגת ה- NBA
  צילומסך

טבילת אש ראשונה לדני אבדיה במדי הוושינגטון וויזארדס במשחק הלילה (בין ראשון לשני), מול ברוקלין נטס במשחק קדם העונה. השחקן הישראלי בן ה-19 פתח בחמישיה וזכה לזמן משחק של 24 דקות.  קלע 15 נקודות, בהם3 שלשות מ-3 ועם מאה אחוזי קליעה מהשדה.

למרות שקבוצתו הפסידה 119:114, אבדיה הלהיב את הפרשנים ואת חברי קבוצתו.

"אין בי פחד. אני לא חושש משום דבר, והולך לזרוק בביטחון כל הזמן. אבל אל תצפו ממני לשמור על 100 אחוז בכל משחק", אמר אבדיה בתום המשחק.

עוד באותו נושא

אבדיה בראיון לסרוגים: "אני שחקן רגיל, עוד לא כוכב"

"זה חלום שמתגשם", הוא אמר. "לא אשקר, בהתחלה הייתי קצת מתוח. חשבתי לעצמי, 'וואו, אני בברקלייס סנטר, משחק מול שחקנים שגדלתי עליהם'. אבל לקח לי כמה דקות כדי להתעורר ולהתחיל לשחק. אחרי כמה דקות, כבר הייתי מרוכז ומפוקס לגמרי".

גם מאמן קבוצתו סקוט ברוקס החמיא לאבדיה וסיפר: "מהיום הראשון ידעתי שלדני יש את זה", אמר ברוקס בנוגע לקליעה של אבדיה מבחוץ, וסיפר שהוויזארדס זיהו עוד לפני הדראפט שלמרות האחוזים הלא מרשימים עד עכשיו מהעונשין ומהשלוש, לאבדיה יש פוטנציאל להפוך לקלע איכותי. "הוא קלע טוב, והוא רק הולך להשתפר עם הזמן. לא צריך לשנות את טכניקת הזריקה שלו, רק לתת לו ביטחון".

חוץ ממנו העיתונות פרגנה בענק לפתיחה של הרכש הישראלי החדש של הקבוצה. "אבדיה קיבל את הטעימה הראשונה שלו לליגה, ולא אכזב. הוא הראה בדיוק מדוע הוא נחשב לפרוספקט כל כך בכיר, עם קליעה שתפתיע את מי שלא ראה אותו מאז ימיו במכבי תל אביב", נכתב באתר ה-NBA.

"אולי מה שהיה יותר מרשים מהמספרים, היתה רמת הנוחות של אבדיה על הפרקט" גם בוושינגטון פוסט החמיאו לישראלי. "שחקן נבחרת ישראל לא נראה מהוסס בכלל וקבלת ההחלטות שלו היתה טובה. למעשה היתה לו רק טעות 'רוקי' אחת, כאשר דרך על קו החוץ ברבע הראשון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו