נא להתאבזר בהתאם: העיצוב של בית האח הגדול - סרוגים

נא להתאבזר בהתאם: העיצוב של בית האח הגדול

הפורמט המוכר האח הגדול מזכיר השנה קצת את החיים שלנו, מבודדים בתוך ביתנו הפרטי, אבל בואו נודה על האמת היינו שמחים לקצת הום סטיילינג שיראה לפחות כמו המטבח של בית האח

נא להתאבזר בהתאם: העיצוב של בית האח הגדול
  אלוני עיצוב בית האח הגדול צילום ליאור גרונדמן

האח הגדול מעורר מדי שנה אמוציות לגבי בחירת הדיירים, התבטאויות והתנהגויות אך על דבר אחד יש הסכמה רחבה, מדי עונה מצליחים האנשים שמאחורי הקלעים של הפורמט המוביל ליצור סביבה חדשנית ומקורית לתפאורה שמדמה בית.

אלוני עיצוב בית האח הגדול צילום ליאור גרונדמן

מאחורי העיצוב עומד שמרי גל נובק והמנהלת האומנותית רחלי לוין, שבחרו השנה בעיצוב רך יותר מהשנה הקודמת ועדיין לא מדובר בקו מינימליסטי נורדי אלא באווירה חמימה עם צבעי פסטל וקווים רומנטים לצד נגיעות יותר נועזות.

בתקופה בה כולנו נמצאים בסוג של אח גדול, סגורים בבית יותר שעות מאי פעם, העניין שיוצר עיצוב הפנים של התוכנית הוא גדול שכן כולנו מפנטזים על שיפוץ שיהפוך את הבידודים ליותר צבעונים ואופנתיים.

את בית האח נראה שרובנו לא נעתיק בשלמותו, שכן מדובר בתפאורה מצועצעת מדי לחיים הקונבנציונלים שלנו, אך אפשר לזהות מוטיבים ולשאוב מהם השראה.

נתחיל עם המקום הכי רגוע בבית האח, הסלון שרוהט בצבעוניות רגועה של אפורים וכחולים. חלל הרחצה אומנם יותר מתקדם מבחינת שילובים אבל עדיין מדובר באחד הטרנדים שרבים בוחרים בו לאחרונה רצפת טרצו בסטייל איטלקי. כאן גל נובק לא הסתפק בשבבי הצבע ברצפה והוסיף אריחי ריבוע בקורל ומנטה עם כניסה דרמטית בצורות קשתות שמזכירות קצת את החמאם הטורקי של אסמה (הכלה מאיסטנבול…)

אלוני עיצוב בית האח הגדול צילום ליאור גרונדמן

עוד באותו נושא

מעצב האופנה המצליח דרור קונטנטו בראיון לסרוגים

את האווירה הצעירה קיבל דווקא המטבח עם צבעוניות של סגול עמוק וכחול בארונות על רקע אריחים גיאומטרים בצבעים מונוכרמטים וכמובן מתבקש – פחי מחזור לשימושים שונים משולבים בנגרות.

אלוני עיצוב בית האח הגדול צילום ליאור גרונדמן

את מוקד ההתרחשות המרכזי של הבית הלוא היא החצר, איבזרו בהפקה בצורה צבעונית בשילוב אמצעי חימום שיאפשרו לדיירים לשרוד את החורף הקרוב. את הריהוט המדליק של הבית אפשר למצוא בטומלנס דוט שהיא חנות הבת הצעירה והבועטת של מותג היוקרה טולמנס ואת האריחים חיפויים וסניטריה בחברת אלוני.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו