'סופה בלב': מאחורי הקלעים לקליפ של משפחה אחת - סרוגים

'סופה בלב': מאחורי הקלעים לקליפ של משפחה אחת

אחרי שכבשו את הרשת וגם את הפייסבוק של ראש הממשלה עם הקליפ ׳סופה׳, המשפחות השכולות ועמיר בניון מדברים על משפחה אחת. צפו במאחורי הקלעים של הקליפ

'סופה בלב': מאחורי הקלעים לקליפ של משפחה אחת
  צילום: יח"צ

הקליפ ׳סופה׳ של עמיר בניון, בתו נעמי והמשפחות השכולות שהופק ע״י עמותת משפחה אחת שבר את הרשת. מאז השקתו לפני ימים ספורים הספיק לצבור מעל חצי מיליון צפיות ברשתות החברתיות לצד השמעות רבות בתחנות הרדיו המרכזיות בישראל.

הקליפ הוקלט באולפן בחולון וצולם בפלונרטין בת״א וכעת ניתן להציץ מאחורי הקלעים של הפקתו המרגשת ולדברים המרגשים שסיפרו המשתתפים.

עמיר בניון ששר בקליפ עם בתו נעמי סיפר שהם משתדלים עדין לחסוך את החשיפה הציבורית והתקשורתית מהבת הצעירה נעמי והוסיף ״בגלל שמדובר במשפחה אחת, נפגעי טרור שחושבים עליהם ונמצאים איתם אז המטרה הזאת גדולה יותר מכל דבר אחר. שמח שזכיתי להיות חלק מזה ושביקשו לבא עם נעמי לשיר את השיר הזה. רק ביחד זה עובד״

לתרומה למשפחה אחת לחצו כאן >>

דביר שנרב ששכל את אחותו ובעצמו נפצע קשה בפיגוע סיפר: ״ ׳משפחה אחת׳ נותנת לך את הרגעים להרגיש אתה. כולם שם חוו דברים, כולם עברו חוויות טראומטיות. אתה יודע שאתה נמצא במקום האמיתי שלך״.

עוד באותו נושא

אין חיסון לכאב: במיוחד עכשיו מתגייסים למען נפגעי הטרור

אוהד טהר לב ששכל את בנו אמר: ״מהרגע שהבן שלי נפל, באותו יום בבית הקברות, אצבע אלוקים נגעה בי. השמים נפתחים. לקחו לך את הילד, אבל ירדו גם הרבה מלאכים שמחבקים אותך. והאצבע האלוקים הזאת היא חיבוק של משפחה אחת״.

נטע בן ארמון ששכלה את אחותה הוסיפה: ״משפחה אחת היה המקום שלשם ידעתי שאני יכולה ללכת בלי לדאוג, בלי להתעסק בחרדות. היה מי שהבין אותי. היה מי שהרגיש בדיוק כמוני. שידע להכיל את זה ולתת לי כלים להתמודד עם זה״.

ענב מלמד ששכלה את אביה סיפרה: ״זה בסדר גם לצחוק. זה בסדר גם להוציא מזה את הדברים הטובים. אתה יושב עם חבורה של אנשים, שמבינים אותך ומקבלים אותך באמת בלי לשפוט כי אתה יודע שהם עברו בדיוק אותו דבר״.

לתרומה למשפחה אחת לחצו כאן >>

שרה אגריוני ששכלה את בעלה אמרה: ״זה המקום שלי. אני חלק מהמשפחה הזאת.היום כשאני יותר חזקה אני יכולה לעזור לנשים אלמנות״.

דניאל מנגיסטו שנפצע בפעילות מבצעית הוסיף כי ״משפחה אחת לוקחת את כל מי שעבר את האירוע, עם סיפורים דומים ומאחדת אותם״.

אלישבע בלום אשר בעלה לורן היה פצוע אנוש סיכמה ואמרה: ״כל המשפחות שעברו את הטראומה הזאת, אז להיות ביחד נותן הרבה תמיכה והרבה חום״.

לתרומה למשפחה אחת לחצו כאן >>

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו