יום שני ברצף: שיעור החיוביים מעל ל-3% - סרוגים

יום שני ברצף: שיעור החיוביים מעל ל-3%

כשברקע דיבורים על הטלת הגבלות חדשות, שיעור החיוביים מבדיקות הקורונה ממשיך להיות גבוה. היום יתכנס קבינט הקורונה לדון על האפשרויות לבלימת ההתפשטות

author-image
יום שני ברצף: שיעור החיוביים מעל ל-3%
  (צילום: יוסי זליגר/ פלאש90)

הקורונה בישראל.

משרד הבריאות מעדכן הבוקר (שני) כי ביממה האחרונה אובחנו 1,230 נשאי קורונה חדשים, מתוך 37,638 בדיקות שבוצעו. מדובר בשיעור חיוביים של 3.3%, נתון שייאלץ את חברי קבינט הקורונה לאשר הגבלות נוספות.

מתחילת פרוץ הנגיף במדינת ישראל, נדבקו 345,210 בני אדם. כעת מספר החולים הפעילים עומד על 12,776.

בבתי החולים מאושפזים 331 חולים שמצבם מוגדר קשה, מתוכם 112 שזקוקים להנשמה. מניין הנפטרים מאז פרוץ הנגיף הגיע ל-2,917.

אמש, בתום דיון בקבינט הקורונה שהתפזר ללא החלטות, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי הוא לא יהסס להחזיר חלק מהמגבלות עד להגעת החיסונים.

לדברי ראש הממשלה: "החיסונים בדרך, אני עובד על זה מסביב לשעון. אבל עד שהם יגיעו, וגם אחרי שהם יגיעו, אנחנו חייבים להוריד את התחלואה שנמצאת בתחילתו של גל שלישי".

עוד באותו נושא

משרד הבריאות: לסגור את המסחר והחינוך בכל הארץ

"אנחנו יכולים להוריד אותה, הוכחנו את זה. הורדנו את התחלואה ואת התמותה ברמה כמעט הכי נמוכה מבין מדינות אירופה. עשינו את זה כי לא היססנו לקבל את ההחלטות הנכונות בזמן".

נתניהו הזהיר: "גם עכשיו אני לא אהסס להחזיר חלק מהמגבלות, וככל שנקדים להחזיר אותן – זמן המגבלות יהיה יותר קצר. יש כאן אור בקצה המגיפה, אנחנו צריכים לעבוד ביחד, גם להביא את החיסונים, גם להטיל את המגבלות כדי שנוריד את התחלואה, ואנחנו יוצאים מזה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו