ניר ברקת באביגיל: "יש פה אתגרים רבים לטיפול" - סרוגים

ניר ברקת באביגיל: "יש פה אתגרים רבים לטיפול"

ח"כ ניר ברקת סייר היום במועצה האזורית הר חברון יחד עם ראש המועצה יוחאי דמרי. ברקת: "זה לא רק הסדרה אלא טיפול רוחבי ואסטרטגי". דמרי: "על פי כל הפרמטרים המשפטיים היישוב אביגיל ראוי להסדרה"

author-image
ניר ברקת באביגיל: "יש פה אתגרים רבים לטיפול"
  קרדיט: דוברות מועצת דרום הרב חברון

בסיור במועצת דרום הר חברון, נחשף חבר הכנסת ניר ברקת לסוגיית התיישבות הצעירה מקרוב, בביקור ביישוב אביגיל, יישוב המונה כ-40 משפחות, המחכה להסדרה. בנוסף צפה על היקפי הבנייה הבלתי חוקית הפלסטינאית בשטחי C ופגועת בעתודות הבניה של היישובים הישראלים.

עוד באותו נושא

״תושבי ההתיישבות הצעירה נשלחו בגיבוי הממשלות"

את הסיור חתם ביקב החדש "לה פורה בלאנש" שביישוב יתיר וקיבל סקירה על התיירות התנ"כית שמפתחת המועצה בסיוע משרד התיירות.

במהלך הסיור ביקש ראש המועצה יוחאי דמרי מברקת להמשיך ולקדם את נושא הסדרת ההתיישבות הצעירה כצורך הומניטרי לשלומם של מאות משפחות ביישובים אלו.

ראש המועצה האזורית הר חברון, יוחאי דמרי אמר בסוף הסיור: ״על פי כל הפרמטרים המשפטיים היישוב אביגיל ראוי להסדרה, ורק מחכה להחלטת הממשלה שתכריז עליו כישוב מוסדר. אנחנו שמחים לארח את ידידי ניר ברקת חבר אמת של ההתיישבות ושותף מלא לפיתוח ההתיישבות. התכנית האסטרגטית שיזם ליהודה ושומרון נצרכת והוא האיש המתאים לקדמה בממשלה."

חבר הכנסת ניר ברקת חיזק את תושבי אביגיל: "יש פה תיקונים ואתגרים רבים לטיפול ואני אעשה כל מה שצריך כדי לקדם את זה. זה לא רק הסדרה אלא טיפול רוחבי ואסטרטגי, כחלק מתכנית העתיד ליהודה ושומרון והבקעה, תוכנית סדורה שיזמתי ופיתחתי בשנתיים האחרונות יחד עם שותפים רבים ובהם חברי היקר, ראש המועצה יוחאי דמרי, ואותה אני מקדם בכל יהודה ושומרון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו