מהקורונה ועד הרומן עם חב"ד: אריאל זילבר אצל 'לינוי ודובוב' | ספיישל י"ט כסלו. צפו

מהקורונה ועד הרומן עם חב"ד: אריאל זילבר אצל 'לינוי ודובוב' | ספיישל י"ט כסלו. צפו

'לינוי ודובוב' מארחים בספיישל מיוחד לי"ט כסלו את הזמר והיוצר אריאל זילבר ומגלים למה הוא בחר דווקא בחב"ד, איך דווקא הקורונה מנעה ממנו לפרוש מהמוזיקה? והאם יש סיכוי לאיחוד עם 'תמוז'? צפו

author-image
אריאל זילבר:"הנכדים כבר לא מכירים את השירים שלי''

לקראת חגיגות י"ט כסלו והמופע החגיגי של צמאה, "לינוי ודובוב – סורגים תרבות" חוזרים בתכנית שמחה במיוחד עם הזמר והיוצר אריאל זילבר.

אריאל זילבר מגלה בראיון מיוחד למה בחר דווקא בחב"ד, איך דווקא הקורונה מנעה ממנו לפרוש מהמוזיקה? והאם יש סיכוי לאיחוד עם תמוז? וגם ביצועים מיוחדים באולפן מפרויקט 'צמאה', ניגון 'ארבע בבות' בגרסת זילבר והשיר הנוסטלגי שכולנו אוהבים. צפייה מהנה!

צפו: 

איך התחיל הרומן עם חב"ד?

"קצת אחרי שחזרתי בתשובה, היה לי נהג אילן זכריה והוא התחיל להיות חב"דניק. הוא שם דיסקים בנסיעות וקנה ספרים.. ומאז התאהבתי בתופעה של הרבי מילובביץ'…"

על אף היותו חב"דניק בגופו ונשמתו, זילבר מצהיר כי הוא לא מרגיש עדין כשליח. "אני לא שליח, אני עושה דרך האמונה, את הדרך של חב"ד..אני לומד כל יום תני"א, הרבי אומר שצריך ללמוד פרק אחד לפני שמתים, אני יודע בעל פה את פרק ל"ב מהתניא".

במוצ"ש הקרוב, יתקיים ראש השנה לחסידות וכמובן המופע המרכזי של 'צמאה' שייערך השנה במתכונת וירטואלית (בבימוי יעקב אסרף, והפקה מוזיקלית: נאור כרמי) בהשתתפות אריאל זילבר, אודי דוידי, עידן עמדי, רמי קליינשטיין ועוד..

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו