הממליצים על עמית איסמן: שי ניצן, יהודה וינשטיין ועוד - סרוגים

הממליצים על עמית איסמן: שי ניצן, יהודה וינשטיין ועוד

שורת בכירים בעולם המשפט המליצו על פרקליט מחוז צפון, עמית איסמן, לתפקיד פרקליט המדינה. בין הממליצים: שופטי עליון, יועמ"ש ופרקליט מדינה לשעבר וכן משנים ליועמ"ש מכהנים

author-image
הממליצים על עמית איסמן: שי ניצן, יהודה וינשטיין ועוד
  דוברות משרד המשפטים

פרקליט מחוז צפון, עו"ד עמית איסמן, נבחר על ידי הוועדה לאיתור פרקליט המדינה כמומלץ לתפקיד, ובמקרה ולא יהיה שינוי כלשהו, שר המשפטיםיביא את מינויו לתפקיד בזמן הקרוב.

ממידע שהגיע לידי סרוגים, שורת בכירים בעולם המשפט המליצו על עו"ד עמית איסמן לתפקיד פרקליט המדינה. שופטת בית המשפט העליון בדימוס, עדנה ארבל, כתבה עליו כי היא מכירה אותו כתשע שנים, "מאז הצטרף כחבר ב"ועדה המייעצת לסדר דין פלילי וראיות" בה אני מכהנת בתפקיד יו"ר הועדה".

לדברי ארבל, "עו"ד עמית איסמן הינו משפטן מוכשר, בעל ניסיון מקצועי עשיר ובמיוחד רואה אני חשיבות בעבודת השטח בה התנסה גם במסגרת המחוז בתפקידים השונים ובעיקר בתפקיד המשנה לפרקליט המדינה. הופעתו מרשימה, משכנעת, עם זאת מאופק רציני מכבד את הזולת גם אם אינו מסכים לדעתו וכולו אומר כבוד".

עוד באותו נושא

עמית איסמן | מי אתה, פרקליט המדינה המיועד?


4

שופט בית המשפט העליון לשעבר, יורם דנציגר, כתב על איסמן: "מדובר במשפטן מבריק, שקול ואחראי, בעל יכולות אנליטיות מרשימות, היודע להתמודד עם סוגיות משפטיות סבוכות ומורכבות בצורה מעוררת התפעלות", והוסיף כי באיסמן קיימת "שאיפה להפוך את מערכת אכיפת החוק של מדינתנו, למתקדמת, נחושה ויעילה מחד; אך מאידך, כזו שמקפידה על שמירת זכויותיהם של נחקרים, חשודים ואשמים".

ממליץ נוסף על עו"ד איסמן לתפקיד פרקליט המדינה היה שופט העליון יוסף אלרון שכתב כי "ניתן להבחין בנקל ברגישות הרבה שבה פעל עו"ד איסמן בתיקים שבטיפולו, תוך הפעלת שיקול דעת בריא ועמידה איתנה על מכלול האינטרסים הציבוריים הרלוונטיים". אלרון ציין לטובה את איסמן כי "במקרים שבהם נדרש גיבוי למי מפרקליטי המחוז – עשה זאת ללא חת ומורא מאיש".

שי ניצן: איסמן משלב את התכונות החיוניות לתפקיד פרקליט המדינה

היועמ"ש לשעבר, יהודה וינשטיין כתב על איסמן כי הוא "אדם ישר והגון, מאוזן ושקול, משפטן מצוין חד וערכי בעל יכולות ניתוח משובחות, ליטיגטור מצוין המביא עמו ניסיון רב בניהול תיקים רגישים ומורכבים". בנוסף, כתב כי איסמן הוא "נעים הליכות, מנומס ומכבד את הבריות".

פרקליט המדינה הקודם, שי ניצן, כתב על איסמן: "משלב שלוש תכונות החיוניות ביותר לדעתי לפרקליט מדינה: ניסיון רב, משפטנות מעולה ויכולת ניהול מצוינת". לדבריו, "מעטים המנהלים המשלבים ניסיון שטח כה רב עם ניסיון מטה – שילוב החיוני בעיני לצורך הצלחה בתפקיד פרקליט המדינה".

ניצן חשף כי איסמן דן גם בתיקים שלא היו בתחום טיפולו, זאת בשל היותו משפטן מעולה: "תמיד הקשבתי לעצותיו ולניתוחיו, ולעתים ביקשתי ממנו להשתתף גם בישיבות שדנו בתיקים שלא היו בתחום טיפולו, שכן הגעתי למסקנה כי תועלת רבה תהיה טמונה בשיתופו בקבלת החלטות בתיקים רגישים ומורכבים".

"מטעם זה הצטרף עמית לדיונים בתיקים הרגישים והמורכבים ביותר גם לאחר ששב לכהן בתפקיד פרקליט המחוז והוא תרם רבות לדיונים ולהחלטות שהתקבלו בהם".

המשנה ליועמ"ש: איסמן יחזק את אמון הציבור בפרקליטות

גם בכירים מכהנים במשרד המשפטים המליצו על איסמן. כך כתב עליו המשנה ליועמ"ש למשפט ציבורי חוקתי, רז נזרי: "ניסיונו החל מפרקליט מתחיל ועד לתפקידים הבכירים של פרקליט מחוז ומשנה לפרקליט המדינה, בצירוף גישתו העצמאית , הביקורתית, והפתוחה, יסייעו בידיו להוביל את הפרקליטות לביצור מעמדה במילוי תפקידיה החשובים, יחד עם הטמעת השינויים הנדרשים לשם הגברת אמון הציבור בה".

המשנה ליועמ"ש למשפט פלילי, עמית מררי, כתבה: "מתוקף תפקידי בשנים האחרונות כמשנה ליועץ המשפטי לממשלה האמונה על תחום המשפט הפלילי, אני מכירה היטב את פרקליטות המדינה, ואת תפקיד פרקליט המדינה. מתוך כך, אני מכירה היטב ומקרוב את האתגרים, הרבים והלא פשוטים, המונחים כעת בפני פרקליטות המדינה".

"זאת, הן ביחס לצורך לנקוט פעולות משמעותיות פנים ארגוניות, והן ביחס לצורך לחזק את פרקליטות המדינה כארגון, לשם שיפור השירות הייחודי שפרקליטות המדינה נותנת לאזרחי ישראל, ולשם חיזוק אמון הציבור בפועלה".

לדבריה של מררי, "התמודדות עם אתגרים אלה היא בעיניי משימה לאומית, בעלת חשיבות עליונה, אשר על פרקליט המדינה שייבחר להידרש לה באופן מיידי ואפקטיבי. כאשר אני מתבוננת על אתגרים אלה, אני ממליצה בחום על עו"ד איסמן לתפקיד פרקליט המדינה".

ממליצים נוספים על איסמן באים מהשורות הבכירות של משטרת ישראל, השב"כ, הסנגוריה הציבורית ובכירים לשעבר במשרד המשפטים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
22 תגובות - 15 דיונים מיין לפי
1
עוד מושחת של החונטה אלוהים ישמרנו מכנופית המו
דרקר | 05-12-2020 20:14
רק תראו מי הממליצים תבינו כמה הוא מושחת הם לא היו ממליצים על מישהו ישר
עו''ד ציגלר יש לו רשימה של 12 נשים שהוטרדו
כולם חונטה של מין | 05-12-2020 22:55
המדינה תרעדה. הוא איים אם לא יקבל את המשרה הוא יגלה מה עשה מנדלביט....... כולם חולי מין בחונטה המשפטית
2
השם לפרקליטו של השטן מתאים לו איכס-מן ......
גימי-יהודי מיהודה | 05-12-2020 21:03
ח ח ח ח ח ח ח ח..........................................
3
כל החונטה הנפשעת של המאפיה המשפטית תומכת בו
אורי | 05-12-2020 22:01
אמור לי מי הפושעים החברים שלך ואומר לך מי אתה...
4
הממליצים מלח הארץ...
יוסף עלימי | 05-12-2020 22:20
הממליצים מלח הארץ .טעה תקן את עצמו לא אנס לא עשה מעשה מגונה די להכפשות .יש לנו שר שנכנס לבית סוהר וחזר להיות שר . יש נאשם ב3 תיקים וכיום ראש ממשלה על התבטאויות אומללות שלא חזר עליהם אתם יודים על האייס מן בהצלחה אדוני
אין קשר...
ארז | 06-12-2020 0:36
אין קשר תתנו לנו זכות בחירה של שלושה מועמדים ולא אחד.
5
מצוין. יבחרו בו - ותפקע שארית האמון בפרקליטות
אדיר בזק | 05-12-2020 22:31
זה מינוי נהדר. אדרבא, תבחר בו הממשלה. ואו אז יראה העם כולו כיצד לתפקיד המוסרי ביותר במדינה - מי שאחראי להגשת תיקים לבית המשפט על עוולות שאנשים עושים - נבחר אדם שמדבר בצורה גסה, פוגע בנשים ואיננו עומד ברף מוסרי כל שהוא. ולמחרת מינויו לפרקליט המדינה - תתייצב אשה נוספת ותתלונן. ואו אז תיפול הפרקליטות כולה.
, נכון....
מה פתאום משפטן מבריק ומנוסה ? | 06-12-2020 6:57
, נכון. להביא אנשים כמו אורלי לב, או לפחות את דודי ביטן. אלה ראויים לתפקיד. לא משפטן מבריק בעל נסיון ....
זה שאנשים...
שאול | 06-12-2020 0:12
זה שאנשים בעלי אינטרס ממליצים צריך לפסול אותו יש להביא פרקליט מי בחוץ
6
זה שמי שממליץ...
שאול | 06-12-2020 0:09
זה שמי שממליץ אליו הם אנשים מי המערכת של אנשים לא אמינים יש לפסול אותו יש להביא פרקליט מי חוץ לפקליטות נקודה
, מי...
מה קשה להבין ? | 06-12-2020 6:55
, מי שהמליץ הם אנשים מתוך המערכת ומחוץ למערכת. יהודה ויינשטיין הוא עורך דין פרטי שביבי מינה כיועץ משפטי לפני מנדלבליט. אנשי הסניגוריה הציבורית אינם אנשי פרקליטות. שופטים בעליון שהמליצו אינם בוגרי פרקליטות דווקא. אז יש כאלה ויש כאלה. ברור שלאנשי המערכת שמכירים את המועמד יש מה לומר. מה הפסול בכך ? כאשר מקדמים רופא לנהל בית חולים - רוב ממליציו יהיו רופאים. כשמקדמים קצין להיות רמטכל רוב ממליציו יהיו אנשי צבא....
7
למה אין שלושה...
ארז | 06-12-2020 0:35
למה אין שלושה מועמדים שאפשר לבחור ? אחד זה חותמת גומי רק כדי שנסתום את הפה שיש בחירה. אתם עובדים עלינו. שקרים.
, מה...
הליכי הבחירה | 06-12-2020 6:51
, מה לא ברור ? קודם יש וועדת איתור ולאחר מכן וועדת בחירה. בסוף צריך לבחור. כמו בכל תפקיד מסוג זה, על הוועדה לבחור במועמד סופי. לא בשלושה ולא בחמישה- אחד.
8
מחוז חיפה, לא צפון
דדדד | 06-12-2020 0:40
[
9
האירוניה שבבחירה ובוחריה...
לא נאיבי | 06-12-2020 1:58
האירוניה שבבחירה ובוחריה וממלציה
10
כמה שזה שקוף!...
רפפורט | 06-12-2020 3:59
כמה שזה שקוף! כלב לא אוכל בשר כלב! אולי להתעשת ולהביא מפח האשפה אדם הכן מבריק! זה מה שנמצא באשפח אז זה אומר הכול!
, הממליצים...
מתלמידי אהרון הכהן | 06-12-2020 6:48
, הממליצים באים ממקומות שונים והינם בעלי תפיסות שונות. למה ללכלך ? אלהים לא יעניש אותך אם תפרגן, ואם לא תמצא פגם בכל דבר.
11
בי בי לא...
שרה | 06-12-2020 11:54
בי בי לא ממנה הוא מפחד שהמנכל יחשוף פרצופו. וכספי המדינה שנעלמו
12
אמור לי
יוסף, רמת גן | 06-12-2020 13:38
אמור לי מי ממליצך ואומר לך מי אתה. מושחתים נמאסתם
13
הממליצים. ...
מאיר | 06-12-2020 14:01
הממליצים. חחחחחלחחל
14
עוד יקללו את...
בנצי | 07-12-2020 18:31
עוד יקללו את הרגע שהמליצו ובחרו
15
המושחתים ...
נטראלי | 07-12-2020 19:02
המושחתים ממליצים אסור למנות