חשד: לקוח הדביק בקורונה עובדים בבנק המזרחי באלון שבות

חשד: לקוח הדביק בקורונה עובדים בבנק המזרחי באלון שבות

התפרצות קורונה בבנק המזרחי באלון שבות: חמישה עובדי בנק חלו. לטענת העובדים, מקור ההתפרצות הוא בלקוח פלסטיני שחלה והדביק את אחת מהעובדות. בנק המזרחי: "לא מוכרת לנו הטענה"

חשד: לקוח הדביק בקורונה עובדים בבנק באלון שבות
  אילוסטרציה. צילום: פלאש 90

התפרצות קורונה בבנק המזרחי באלון שבות: חמישה עובדי בנק נדבקו בנגיף הקורונה במהלך עבודתם ככל הנראה כתוצאה מפלסטיני שהגיעה לבנק. לפי טענת אחד העובדים, הם התלוננו על כך שהאיש אמר בפניהם מספר פעמים שהוא לא מרגיש טוב ושכואב לו הגרון, אבל עדיין לא מדובר בתסמין מובהק.

לטענת העובדים, הפלסטיני שחלה הדביק את אחת הבנקאיות, וזו הדביקה את חבריה לעבודה. יש לציין כי בסניף בנק המזרחי באלון שבות נשמרים כללי התו הסגול, והחשד הוא כי למרות המסיכות מערכת מיזוג האוויר היא שהעבירה את הנגיף בין העובדים.

עוד באותו נושא

"ביידן? לא נראה לי שיכול להיות יותר גרוע מאובמה"


4

 

בנק המזרחי באלון שבות משמש כבנק אזורי של גוש עציון. בישוב מוסרים ל'סרוגים' כי הם אינם יודעים מהו מקור ההתפרצות של התחלואה ואינם מכירים כי מדובר בפלסטיני. כמו כן, המועצה פרסמה את השעות המדויקות בהן היה חשש למקור ההידבקות בבנק בכדי שהתושבים הנדרשים לכך יכנסו לבידוד.

בנק המזרחי בתגובה לפרסום: בנק מזרחי טפחות נוקט את כל הפעולות הנדרשות, על מנת לייצר סביבת עבודה בטוחה ומוגנת לעובדי הבנק וללקוחותיו. בכל אחד מסניפי הבנק מוצב מאבטח שבודק חום ומווסת את כניסת הקהל לסניף. קבלת קהל נעשית תוך שימוש במסכה – הן של הבנקאים והן של הלקוחות, כאשר ביניהם מוצבת מחיצה שקופה. לא מוכרת לנו הטענה על כניסתו לסניף של לקוח חולה כביכול. כאמור, לקוחות מורשים להיכנס רק לאחר בדיקת חום תקינה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מה זו הגזענות הזאת??
מתנחל מקרית ארבע | 02-12-2020 14:08
ככל הנראה כתוצאה מפלסטיני.. אין שום בעיה לכתוב פלסטני, חרדי, אנראכיסט הדביק את עובדי הבנק.. אבל ברגע שאתם לא בטוחים בפרטים וככל הנראה אז אתם סתם גזענים שחיפשתם להתעולל עלילות על הפלסטינאים. יש מספיק דברים אמתיים וצודקים לטעון כלפיהם. אין לנו צורך בחצאי אמתיות ועובדות לא בדוקות.
2
ויי זה נשמע...
גבת | 02-12-2020 14:33
ויי זה נשמע גיזעני כמו שמדברים על היהודים בארהב. תרגיעו בבקשה , לפי הכתבה הבנאדם לא ידע שיש לו קורונה - כשהוא מכניס כסף הוא בנאדם וכשהוא חולה הוא פלסטיני ??? חוצמזה שאין דבר כזה פלסטיני ...
3
יאללה פיצויים של נפגעי טרור
דוד חנה | 02-12-2020 14:36
.
4
יש בעיה עם...
מירי | 02-12-2020 14:40
יש בעיה עם אופן הבדיקה. כי אם מישהו חולה עם חום וחלש הוא לא יגיע לבנק. למי יש, כוח? אז מי שנכנס הם כנראה חולים בלי תסמינים ואז הבדיקות בכניסה לא יזהו אותם. זו הטפשות של הבדיקות...
5
הם גם הרעילו את הבאר של היישוב ?
הרב פיינשמעקער | 02-12-2020 14:55
מה עם מצות מהדם של הילדים היהודים? תתביישו לכם. איזו כתבה גזענית.