עומר אדם והסערה: למה האמירויות כן והמצרים לא? - סרוגים

עומר אדם והסערה: למה האמירויות כן והמצרים לא?

הצילום של עומר אדם עם השחקן המצרי הפופולרי עוררה במצרים סערה רבתי עד לדיון בבית המשפט בכדי להסיר אותו מאיגוד האמנים במדינה. למה במצרים התגובות כה קיצוניות לעמות דובאי? צפו:

עומר אדם והסערה: למה האמירויות כן והמצרים לא?
  עומר אדם (צילום: גדי סיארה)

העליהום על השחקן המצרי מוחמד רמאדן שהעז להצטלם עם עומר אדם, הפתיעה חלק מהאנשים, ביחוד כשמדובר במדינה שחתומה על הסכם שלום עם ישראל. מדוע זה קרה, ולמה באיחוד האמירויות אנחנו לא רואים דברים כאלו?

רועי קייס כתב 'כאן 11 מסביר. צפו:

לאחרונה הוגשה תביעה נגד השחקן המצרי, בעקבות התמונה המשותפת שצולמה בדובאי. על פי הפרסומים בית המשפט במצרים קבע דיון ל-19 בדצמבר כדי לבחון את הסרת שמו של מוחמד רמאדן מאיגוד האמנים במדינה.

בתביעה שהגיש עורך הדין האני גאד, הוסבר כי התמונה בה נראה רמאדן מחובק עם הזמר הישראלי היא פגיעה חמורה ברגשות המצרים: "שכח שהישות הציונית היא האויב הראשון של המדינה", נכתב בתביעה.

בסרטון של כאן, מסביר הכתב לענייני ערבים רועי קייס, כי בניגוד לאמירויות שם לא היו מלחמות והם אינן גובלים בישראל, בדעת הקהל המצרית סוחבים את המלחמות ההן, הסוגיה הפלסטינית הרבה יותר קרובה אליהם, וגם זהו חלק ממאבק פנימי נגד א-סיסי מהאחים המוסלמים שזוכים לפופולריות ומהנאצריסטים, אלו שמתגעגעים למנהיג שאיים לרסק את ישראל בכל עת.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
עוד שנה שנתיים...
דודו | 02-12-2020 4:37
עוד שנה שנתיים גם תושבי האמירויות יחרימו ישראלים
2
ישראל
נועם | 14-12-2020 13:22
ישראל הבית של הרבי מלובביץ'