בעקבות הסרטון: הוארך מעצרו של היורה בפורץ בערד - סרוגים

בעקבות הסרטון: הוארך מעצרו של היורה בפורץ בערד

בית המשפט בבאר שבע האריך את מעצרו של אריה שיף, שירה בבדואי שפרץ לרכבו. השופטת צפתה בתיעוד ממצלמות האבטחה בה נראה שיף יורה במכוון לעבר הפורץ

בעקבות הסרטון: הוארך מעצרו של היורה בפורץ בערד
  (צילום: יוסי זמיר/פלאש90)

שינוי כיוון בחקירתו של אריה שיף, תושב ערד שירה והרג בדואי שפרץ לרכבו. שופטת בית המשפט בבאר שבע האריכה את מעצרו של שיף לאחר שצפתה בסרטונים ממצלמות האבטחה שתיעדו את האירוע.

כזכור, במוצאי שבת, גילה שיף – מתנדב במשטרה ופנסיונר של צה"ל והמשטרה המחזיק נשק ברשיון, כי מוחמד אלאטראש מנסה לפרוץ לרכבו הוא ירה שתי יריות, לדבריו לכיוון גלגלי הרכב, שפגעו באלאטרש בראשו. מהירי נפצע קשה הפורץ ומאוחר יותר מת מפצעיו.

עוד באותו נושא

הגבר שירה למוות בפורץ לרכבו שוחרר למעצר בית


6

בסרטון שהוצג לשופטת הוא נראה יורה לחלון הרכב

שיף נחשד כעת בעבירה של הריגה בקלות דעת. ביום ראשון שיחרר בית משפט השלום את שיף למעצר בית, אך המשטרה ערערה על ההחלטה, וכעת השתנה כיוון החקירה. מהסרטון בו צפתה השופטת עולה החשד כי שיף ירה במכוון לעבר חלון הרכב בו נהג הפורץ . בעקבות כך הוארך מעצרו בשלושה ימים נוספים.

שיף אמר בדיון: "צר לי מאוד על האירוע הטרגי, כל החיים אצטרך לחיות עם זה שהרגתי בן אדם בלי כוונה" אלטראש עצמו הוא עבריין מוכר בעל רקע של עבירות רכוש ופריצה וכן אלימות בתוך המשפחה.

בדיון הקודם אמר עו"ד עידן שני, המייצג את שיף, אמר לאחר הדיון כי "מדובר באירוע טרגי ועצוב, אבל לא כל אירוע טרגי הוא פלילי. יש פה אדם מלח הארץ, מוכר בקרב מטיילים. הוא התקשר למשטרה ולאמבולנס כי לא התכוון בשום שלב לפגוע במנוח אלא ברכב. לא סתם בית המשפט שחרר אותו, יש פער גדול בין התוצאה הטרגית לבין האדם. הירי היה לעבר הגלגלים, ומנסים להבין האם זה נתז או קליע שפגע במנוח".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בית משפט מפגררר...
אני | 01-12-2020 17:33
בית משפט מפגררר אלוקים עד מתי????