כבוד: ישי ריבו הוא אחד האמנים הכי מושמעים בספוטיפיי

כבוד: ישי ריבו הוא אחד האמנים הכי מושמעים בספוטיפיי

לקראת סיום השנה הלועזית, ספוטיפיי חושפת את רשימת האמנים והשירים המושמעים ביותר בישראל לשנת 2020. ישי ריבו מככב במקום הרביעי והמכובד וגם הלהיט ''אלוף העולם'' של חנן בן ארי זכה להישג מרשים במיוחד

כבוד: ישי ריבו חוגג הישג מרשים בספוטיפיי
  (צילום: שלומי פינטו)

אפליקציית המוזיקה ספוטיפיי פרסמה היום (שלישי), את רשימת האמנים והשירים הכי מושמעים בישראל לשנת 2020.

הזמר עומר אדם ממשיך להוביל ותופס את המקום הראשון כאמן המושמע בישראל, אחריו ברשימה נמצאים אייל גולן, עדן חסון וישי ריבו שמתמקם במקום הרביעי והמכובד. מי שסוגר את החמישייה המושמעת, הוא עידן רייכל שהוציא לא מעט להיטים בשנה האחרונה.

ברשימת השירים המושמעים ביותר בישראל, מככבים במקום הראשון והשני שירים לועזיים. השיר "Blinding Lights" של דה וויקנד הוא השיר שהושמע הכי הרבה פעמים בארץ בשנה האחרונה, אחריו במקום השני נמצא הלהיט  "Dance Money" של Tones And I. במקום השלישי והמכובד נמצא השיר "אלוף העולם" של חנן בן ארי ואחריו השירים "מסע" של אליעד והדואט המצליח של ריבו ונתן גושן "נחכה לך".

על פי הנתונים, השנה ישראלים האזינו ליותר מוזיקה ישראלית בהשוואה לשנים קודמות. השנה נכנסו 35 שירים ישראלים לרשימת 50 המושמעים ביותר, לעומת שנת 2019 בה היו ברשימה רק 29 שירים ישראלים, ו-12 שירים בשנת-2018 מתוך 50 שירים.

עוד נתון מפתיע שבולט בשנה החולפת, הוא פריצות של אמנים חדשים כמו: עקיבא ויסמין מועלם. בעוד שבשנים קודמות שירים של אמנים חדשים כמעט ולא היו מצליחים להתברג אל רשימת השירים המושמעים, השנה נראו לא מעט אמנים חדשים ברשימה. השיר "מסיבה" של יסמין מועלם ושקל הגיע למקום ה-34, רביב כנר הגיע למקום ה-42 עם השיר "רסיסים" ו"אל תעזבי ידיים" של עקיבא הגיע למקום ה-52 ברשימה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו