אמנות הטרייד אין – כך תתכוננו לעסקת הטרייד אין - סרוגים

אמנות הטרייד אין – כך תתכוננו לעסקת הטרייד אין

החלטתם שהגיע הזמן להחליף את הרכב, ואתם מעוניינים להחליף את רכבכם הישן ברכב חדש. כמו כן אתם ערים לכך שחברות הטרייד אין מיומנות ומנוסות בתחום, ולכן עליכם להגיע למפגש מוכנים בצורה הטובה ביותר כדי לקבל את העסקה הטובה ביותר

author-image
אמנות הטרייד אין – כך תתכוננו לעסקת הטרייד אין

כאשר תגיעו אל הסוכנות, חברת הטרייד אין תעריך את שווי הרכב שברשותכם ותחייב אתכם על ההפרש בין מחיר זה למחיר הרכב החדש שאותו אתם מעוניינים לקנות.

כיצד תצאו עם העסקה הטובה ביותר ותשמרו ידכם על העליונה? הכל במאמר שלפניכם.

הרכב שלכם

אתם אומנם נוהגים בו יום-יום, מכירים את המתדלק בקצה הרחוב ואולי אפילו המוסכניק שלכם שמור בנייד, אבל זה הזמן להכין תיקיה מפורטת ובה כל נתוני הרכב. מלבד רישיון רכב תקף שאמור להיות לכם בתא הכפפות, כדאי להכין את היסטוריית הטיפולים שלו במוסך, להביא מחברת הביטוח נתונים על תביעות אם היו בעבר, לוודא שכל הרכיבים בו פועלים כראוי, לדוגמה: המגבים לניקוי השמשות תקינים או נורות הרכב כולם פועלות. מומלץ לתת לחברת הטרייד אין את כל המידע הנדרש ולא להסתיר דבר כדי שהעסקה לא תדחה ברגע האחרון עקב מידע שהתגלה לפתע.

בררו כמה שיותר פרטים לגבי הרכב שלכם

זה הזמן לברר מהו שווי הרכב שלכם. שווי הרכב נקבע לפי דגם הרכב והשנתון שלו, אך ישנם גם רכיבים נוספים שעשויים להשפיע על המחיר כגון, מספר הידיים ברכב והקילומטרז' שעבר. כדאי שהמידע הזה יהיה בידכם כדי שתדעו האם המחיר המוצע לכם מחברת הטרייד אין, הוגן וישר.

הכנה נוספת של רכבכם הוא המראה החיצוני שלו. כדאי לבוא לחברה לאחר שהרכב עבר שטיפה חיצונית וניקוי פנימי. מראה חיצוני של רכב, כמו של הרבה מוצרים אחרים, משפיע על הרצון לקנות אותו. רכב נקי מבפנים ומבחוץ מרשים יותר מאשר רכב עם ציוד בתא המטען ושקיות במבה על הרצפה.

כל המידע על הרכב החדש

פרטים לגבי הרכב החדש חשובים לא פחות. רצוי להגיע לחברה עם ידיעה מוקדמת לגבי הרכב שברצונכם לרכוש. גם כאן כדאי לברר את שווי הרכב כולל מספר בעלים קודם, הפחתה או הוספה לקילומטרז' וכן אחוזי ההפחתה עקב רכב שנקנה מחברת ליסינג פרטי או תפעולי. כל אלו ישפיעו על מחיר הרכב כמו גם מראהו החיצוני, בדיקה במכון רישוי מוסמך והיכולת שלכם לעסוק במשא ומתן.

עונות השיא במכירות

כמו בכל תחום אחר, ישנן עונות שיא בתחום הטרייד אין. עונות שבהן החברות מורידות מחירים כדי למכור כמה שיותר מכוניות. כדאי לעקוב אחרי חברות הטרייד אין אשר יוצאות לרוב בפרסומים לקראת עונת מכירה משתלמת במיוחד.

לסיכום, כדאי להגיע מוכנים לכל עסקה ובפרט לעסקה שבה אתם הצד הפחות מיומן. אין ספק שעסקת טרייד אין חוסכת מכם את המאמץ הכרוך במכירת הרכב באופן פרטי. יתרה מכך, אתם מוסרים את רכבכם לחברה רק ביום קבלת הרכב החדש, כך שאינכם נשארים אפילו יום אחד ללא רכב, וזה יתרון גדול ומשמעותי.

כמו כן, רצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע ולעשות סקר שוק בתחום כדי להבטיח שתקבלו את התמורה הטובה ביותר עבור רכבכם ותשלמו כמה שפחות עבור הרכב החדש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרבי
נועם | 16-09-2021 11:10
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף