כבוד לשומרון: פרסים בתחרות היין הבנילאומית - סרוגים

כבוד לשומרון: פרסים בתחרות היין הבנילאומית

שלושה יקבים מהשומרון זכו בפרס יוקרתי בתחרות היין הבינלאומית "טרה וינו". ראש המועצה יוסי דגן: "עוד תטעי כרמים בהרי השומרון, נבואת ירמיהו מגשימה את עצמה כאן בשומרון"

author-image
כבוד לשומרון: פרסים בתחרות היין הבנילאומית
  צילום: רועי חדי

במועצה האזורית שומרון בהחלט יכולים לפתוח היום את בקבוקי היין ולשתות מאחר ובתחרות הבינלאומית "טרה וינו" זכו שלושה מיקבי השומרון במדליות והוקרה מצד השופטים. לתחרות שנערכה בשבוע שעבר בישראל הוגשו למעלה מ-450 סוגי יינות וכהלים מ-15 מדינות שונות, היא הורכבה מצוות שיפוט מכל העולם ונערכה בפיקוח הארגון הבינלאומי של הגפן והיין.

עוד באותו נושא

סוף למשבר: האינטרנט המהיר בדרך ליו"ש

לקו הסיום הגיעו היינות האיכותיים ביותר, כאשר שלושה יקבים מהשומרון קוטפים פרסים ומדליות, ביניהם יקב נחלה ויקב הר כביר מאלון מורה, יקב תום מהיישוב איתמר, בנוסף זכה גם יקב גת שומרון שבקרני שומרון.

במועצה האזורית שומרון אומרים כי בשומרון נמצאו גתות רבות המעידות על עבר מפואר של יצור יין. וכיום אנו מוצאים כי בזכות המאפיינים היחודיים להרי השומרון, אדמת הטרה רוסה, גובה הכרמים, המשקעים המועטים במשך השנה, הטמפ' הנמוכה בלילה והנוחה ביום הם אלה היוצרים את התנאים הרצויים ליצירת יין טוב.

ראש המועצה יוסי דגן אומר כי נבואת ירמיהו "עוד תטעי כרמים בהרי השומרון" מגשימה את עצמה כאן ועכשיו בשומרון "מדהים לראות את החיבור של תושבי השומרון לאדמה כאן, יין איכותי וטוב יוצא רק כאשר הגפן גדלה באהבה ועל קרקע מטופחת, הפחנו חיים כאן בשומרון והפרסים הללו מעידים כי אנשי המקום אוהבים את האדמה, אוהבים את הקרקע, אני מזמין את כל תושבי ישראל להגיע ולבקר בשומרון, לב ארץ ישראל"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו