צפו: המשטרה איתרה נשק וכסף במזרח ירושלים - סרוגים

צפו: המשטרה איתרה נשק וכסף במזרח ירושלים

משטרת ישראל איתרה נשק לא חוקי וכסף רב במזרח ירושלים. במהלך המעצר, השוטרים הבחינו בתיק שנזרק מהחלון בו התגלו אמצעי לחימה נוספים. המשטרה: נמשיך במאבק הנחוש והבלתי מתפשר

צפו: המשטרה איתרה נשק וכסף במזרח ירושלים
  דוברות המשטרה

מסתערבי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו חשוד מכפר עקב בהחזקת נשק מסוג M-16, תחמושת ואמצעי לחימה רבים שהוסתרו בתיק שזרק מחלון ביתו בעת הפשיטה.

חקירה סמויה של חוקרי ימ"ר ירושלים הובילה הלילה את מסתערבי מג"ב לפשיטה על ביתו של חשוד בהחזקת אמצעי לחימה בכפר עקב הסמוך לירושלים.

עוד באותו נושא

המשטרה הגישה כתבי אישום נגד תומכי נתניהו


3

בביתו של החשוד נתפסו נשק מסוג M-16 עם כוונת טלסקופית, 14 מחסניות לנשק M-16, ארגז ובתוכו תחמושת מסוגים שונים, 12 כוונות זיקוקים ו-3 סכינים. בנוסף נתפס בבית תיק ובתוכו כסף מזומן בסך כ-47,000 ש"ח.

כאשר הכוחות הגיעו אל ביתו של החשוד זיהו כי נזרק תיק מחלון הבית. בתוך התיק נתפסו אמצעי לחימה ביניהם שתי מחסניות לנשק מסוג M-16, מחסנית לנשק מסוג קרלו, מחסנית לאקדח, דורגלים לנשק ונרתיקי אקדח.

החשוד, בשנות ה-40 תושב הכפר עקב, יחד עם הממצאים הועברו להמשך חקירה. היום יובא החשוד בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.

בתוך כך, בפעילות יזומה של בלשי המשטרה, לוחמי יס"מ וכוחות צה"ל מחטמ"ר בנימין נערך חיפוש בבית בכפר ענאתא. בחיפוש שבוצע איתרו הכוחות נשק מסוג M16 ומחסנית.

מהמשטרה נמסר: "תפיסה זו מצטרפת לעשרות תפיסות של אמצעי לחימה בלתי חוקיים, משטרת ישראל תמשיך במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר ותפעל ללא לאות בשת"פ כלל הגורמים הרלוונטיים לצמצום היקף אמצעי לחימה המוחזקים שלא כדין".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו