מאסר עולם לחורחה מרטינס שרצח את בת זוגו בתל אביב - סרוגים

מאסר עולם לחורחה מרטינס שרצח את בת זוגו בתל אביב

מאסר עולם נגזר על חורחה מריו מרטינס, שהורשע ברצח של בת זוגו לשעבר אליזבת קרדונה בכוונה תחילה. לפי כתב האישום, מרטינס הזמין את קרדונה למסעדה שלו, ניתק את מצלמות האבטחה - ודקר אותה למוות עם סכין

מאסר עולם לחורחה מרטינס שרצח את בת זוגו בתל אביב
  הסכין ששימש את חורחה מרטינס לרצח (צילום: דוברות המשטרה)

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (ראשון) מאסר עולם על חורחה מריו מרטינס, שהורשע ברצח בכוונה תחילה של בת זוגו לשעבר אליזבת קרדונה בשנת 2018. בנוסף נגזר על הרוצח לשלם לבנותיה של קרדונה פיצויים בסך של 258 אלף שקלים.

לפי כתב האישום, במרץ 2018 מרטינס בן ה-60 הזמין את בת זוגו לפגוש אותו במסעדה שניהלו יחד בתל אביב – זאת לאחר ש"גמלה החלטה בליבו להמית אותה". לפני שהיא הגיעה מרטינס ניתק את מצלמות האבטחה במסעדה, ולאחר מכן לקח סכין ארוך המשמש לחיתוך בשר ודקר את קרדונה שמונה פעמים.

"המנוחה, שניסתה להגן על עצמה, הכתה את הנאשם בראשו במפתחות שהיו בידה" נאמר בכתב האישום. "הנאשם הפיל את המנוחה לארץ והמשיך לדקור אותה בכל חלקי גופה תוך שהוא צועק לעברה: 'הורג אותך, הורג אותך, הורג אותך', ומתעלם מזעקותיה". קריאותיה של הנרצחת תועדו במכשיר הנייד שלה, וההקלטה שהתגלתה לאחר מותה שימשה כראיה מרכזית במשפט.

ההחלטה של מרטינס לרצוח את בת זוגו לשעבר התקבלה לאחר ויכוח שהתעורר בין השניים, שעסק בין היתר בחלוקת הרכוש ביניהם אחרי שבני הזוג נפרדו. בכתב האישום מצוין כי מרטינס איים לרצות את קרדונה כמה פעמים לפני שביצע את המעשה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו