המנהל קרא לשוטרים לעזוב: "משטרה פוליטית" - סרוגים

המנהל קרא לשוטרים לעזוב: "משטרה פוליטית"

מנהל הגימנסיה בהרצליה, זאב דגני, קרא היום לשוטרים לעזוב את המשטרה, וטען כי מדובר ב"משטרה פוליטית". הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ נאם מול בית המשפט העליון על פרשת הצוללות: "פרשה ביטחונית חמורה"

המנהל קרא לשוטרים לעזוב: "משטרה פוליטית"
  צילום מסך

במהלך הפגנה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, מנהל הגימנסיה בהרצליה, זאב דגני, קרא היום (שבת) לשוטרים שאינם מסכימים עם נתניהו, לעזוב את המשטרה ולהיות מורים לאזרחות.

דגני: "אני מזמין את השוטרים, שעבודתם הנוכחית בדיכוי ביקורת לגיטימית על השלטון המושחת אינה עולה בקנה אחד עם הערכים האישיים שלהם, לעזוב את המשטרה – יש לנו מקום בגימנסיה לקלוט אתכם. בואו תהיו מורים, אל תהיו שוטרים".

עוד באותו נושא

הפגנות נגד נתניהו: "תומכי ראש הממשלה זרקו אבן"


9

"משטרה פוליטית. בערב, לפני שאתם מכים אותנו בבלפור, תחשבו טוב. יש לנו תנאים שווים, אנחנו מכבדים אתכם, ניתן לכם ללמד אזרחות, דמוקרטיה, זכויות אדם, בואו אלינו".

זאת השבת ה-23 בהן מתקיימות מחאות הדגלים השחורים ברחבי הארץ נגד ראש הממשלה נתניהו. מתנועת הדגלים השחורים נמסר: "עוד שבוע נוראי עבר על עם ישראל. עוד שבוע בו נתניהו מרסק את הכלכלה ונכשל בטיפול בקורונה, אבל שובר שיאים חדשים של הסתה ושיסוי נגד אזרחי המדינה".

"לאזרחי ואזרחיות המדינה מגיעה תקווה ואחדות, וממשלה שמעבירה תקציב ועובדת עבור האזרחים והאזרחיות. רבבות האזרחים שממשיכים לצאת גם בתנאי מזג האוויר הקשים מראים עד כמה לאזרחים והאזרחיות נמאס מהשלטון".

הרמטכ"ל לשעבר, רא"ל (מיל') דן חלוץ אמר במהלך הפגנה מול בית המשפט העליון: "מה שנראה כמו פרשת שוחד, מתנהג כמו פרשת שוחד ומריח כשוחד- הוא כנראה שוחד".

לדבריו, "יש כאן פרשה ביטחונית חמורה, שלא נחקרה. מעניין יהיה ללמוד בעתיד, מה התיק שמחזיק ראש הממשלה על היועץ המשפטי, שבגינו הוא שחרר אותו במחי יד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
למה לא אמרת זאת בגרוש מגוש קטיף
אלי | 28-11-2020 20:19
למה לא אמרת זאת בגרוש מגוש קטיף. ולמה חלק מהאנשים סביבך לא עוטים מסיכות. אתם מעל החוק?
2
דגני שמאלן עלוב...
בני | 28-11-2020 20:20
דגני שמאלן עלוב ולא משמעותי, מעניין כל פלצן יוצא מהמאורה שלו להקיא על התישקורת, אתה ממש עלוב והקריאה שלך היא לעזוב את משטרת ישראל היא סתם דביל שאיבד את הראש והשינאה יצאה משליטה שלו,כל האשפה של השמאל יצאו מהגריאטריה,כל הרקובים גם חלוץ רשע דגני רשע,לכו חזרה לבית אבות הפנסיה שלכם יכולה לפרנס 30 מישפחות משועממים וחסרי כותרות
3
לדן חלוץ יש זמן לשטויות. הוא עזב את המניות ??
פוייה חלוץ | 28-11-2020 20:23
הרי בתוך מלחמת לבנון, במקום להילחם במחבלים, הוא נלחם להרויח במניות. נבילה של מפקד. אל''מ צחי ע. אמר שאם חלוץ היה אשכנזי הוא לא היה נבחר
4
מגיבים יקרים, אם...
אזרח מודאג | 28-11-2020 23:50
מגיבים יקרים, אם בחרתם לכתב בכזו שפה ירודה... כנראה משהוא בלחץ מהחקירות... הרי אם לא היה כלום למה לפחד מחקירה?
הדאגה שלך...
קברן | 29-11-2020 7:47
הדאגה שלך מובנת אתה לא מבין דבר אחד שהמגיבים נגד מתועבים כמוך וכמו השמאלן המנוול דגני,ועוד מכוערים כמוכם ומאחל לך ולכל המודאגים כמוך שתפסיקו לדאוג למטה שני מטר מקיו הארץ,
5
המנהל צריך להיות...
יהודי | 29-11-2020 0:49
המנהל צריך להיות מפוטר 3פעמים, 1. לפי חוזר מנכל משרד החינוך 2009 המבוסס על החוק ופסיקת בית משפט. אסור לעובד הוראה (ועל אחת כמה וכמה מנהל) לבקר בפומבי את הממשלה ו/או את העומד בראשה. 2. לפי אותו חוזר משרד החינוך. אסור לו להשתתף בהפגנה פוליטית. 3. הוא הציע מפורשות שוחד ברןר לשוטרים עובדי מדינה. ושוחד זה פלילי. (מסית שוטרים באמצעות הבטחת משרה הוראה במשרד החינוך עם משכורת. כמה שמים זה בכלא אם על תפירת תיק מופרך על סיקור חיובי שלא היה ולא נברא רוצים כלא?!)
6
לא יפה ...
משה שטרן | 29-11-2020 7:03
לא יפה
7
חלוץ התעסק במכירת המניות במקום במלחמה
מקבל פנסיה | 29-11-2020 10:29
תתבייש לך שמה היה לך בראש זה למכור תיק מניות בזמן שחיילים הלכו להילחם
8
אם ימני היה אומר כך לשוטרים היו עוצרים אותו
על הסתה | 29-11-2020 10:29
לשמאל מותר הכל
9
חלוץ כשלון טוטאלי כרמטכל וחסר כל מידה של מוסר
יאיר | 29-11-2020 12:11
חלוץ חובר לארגון הרמטכלים הכושלים שהצליחו להוריד את צהל מצבא לוחם על מנת לנצח לצבא שמנהל תחקירים כביכול ועסוק בכסתח וחביריו -דומיו ברק,מופז יעלון אשכנזי ואיזנקוט ומי שכנראה מתאמץ להתחבר אלם - כוכבי. הגיע הזמן להחליף בבת אחת את כל צמרת כוחות הבטחון והמשפט בישראל באנשים המכירים את מקומם ומהו תפקידם ומהי ימתם לטובת עם ישראל