הצטלם עם הגופה של מראדונה - ופוטר מעבודתו - סרוגים

הצטלם עם הגופה של מראדונה – ופוטר מעבודתו

עובד בבית הקברות בארגנטינה חולל סערה כשהעלה לרשת תמונה שלו עם גופתו של דייגו מראדונה במהלך הכנת הגופה להלוויה. לאחר שעורך דינו של הכדורגלן האגדי איים בתביעה, הפוסט נמחק - והעובד פוטר מתפקידו

author-image
הצטלם עם הגופה של מראדונה - ופוטר מעבודתו
  כדורגלן העבר דייגו מראדונה, שהלך אתמול לעולמו (צילום: דניס מקרנקו\שאטרסטוק)

דייגו מולינה, עובד בבית הקברות המרכזי בבואנוס איירס, עורר היום (חמישי) סערה נרחבת לאחר שפרסם ברשתות החברתיות צילום שלו לצד גופתו של הכדורגלן האגדי דייגו מראדונה, שהלך אתמול לעולמו בגיל 60. בעקבות הזעם הציבורי שחולל ובצל איומים שקיבל ברשת, הנהלת בית הקברות פיטרה את מולינה מתפקידו.

עוד באותו נושא

העולם נפרד ממראדונה: "יום עצוב לכדורגל"


5

לפי הדיווחים בתקשורת הארגנטינאית, מולינה היה אחד מאנשי הצוות שהוסמך להכין את הגופה של מראדונה לקבורה – זאת לאחר שארונו הסגור הוצב הבוקר מחוץ לבית הנשיא כדי לאפשר לציבור לחלוק כבוד אחרון לכוכב העבר. בשלב מסויים, מולינה הצטלם כשידו מונחת על ראשו של כוכב הכדורגל השוכב בארון הפתוח, וידו השנייה מרימה אגודל למצלמה.

תוך זמן קצר, גולשים רבים הביעו זעזוע מפרסום התיעוד ברשת, שלדבריהם מבזה את כבודו של המת. מולינה אף קיבל איומי מוות וקריאות להסיר את אזרחותו הארגנטינאית.

השיא הגיע כאשר מטיאס מורלה, עורך דינו של מראדונה, שיתף את תמונת הפרופיל של מולינה ואיים בתביעה נגדו: "כדי לכבד את זכרו של חברי, לא אשקוט עד שהוא ישלם על הזוועה הזאת". מספר דקות לאחר מכן מולינה מחק את הפוסט – ובהנהלת בית הקברות הודיעו כי הוחלט לפטר אותו בשל ביזוי תפקידו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אגדה מאיר ...
מאיר | 27-11-2020 17:49
אגדה מאיר