ראש העיר וחברת מליאת בנ"ע בברכה לקראת חודש ארגון. צפו
ראש העיר בית שמש וחברת מליאת בני עקיבא, עליזה בלוך, פרסמה הערב (חמישי) סרטון ברכה לחניכי ומדריכי תנועת הנוער בני עקיבא, לרגל שבת ארגון שתיערך בשבת הקרובה. צפו
עליזה בלוך| צילום: חברת מליאת בני עקיבא, ראש עיריית בית שמש, עליזה בלוך מברכת את החניכים. ארכיון
0:00/0:00
ראש העיר בית שמש וחברת מליאת בני עקיבא, עליזה בלוך, פרסמה הערב (חמישי) סרטון ברכה לחניכי ומדריכי תנועת הנוער בני עקיבא, לרגל שבת ארגון שתיערך בשבת הקרובה. צפו
סרוגיםpremium
המהדורה המובחרת!
הטבת השקה מיוחדת:
במקום ₪39 בחודש עכשיו ב ₪0
תגובות
1
1
מספיק עם היח"צ !!!27.11.20
מספי' עם היח"צ
במקום לדאוג לתושבי בית שמש, עסוקה רק בעצמה והיח"צ שלה.
עיר מטונפת, ברמה סוציואקונומית נמוכה.
לא מצליחה להילחם בגרפיטי. כרגיל אזרחים פרטיים משתלטים על שטחים ציבוריים
לא מעודדת השכלה גבוהה.
שתלמד מצביקה ברוט מבת ים.
תגובות
מספי' עם היח"צ במקום לדאוג לתושבי בית שמש, עסוקה רק בעצמה והיח"צ שלה. עיר מטונפת, ברמה סוציואקונומית נמוכה. לא מצליחה להילחם בגרפיטי. כרגיל אזרחים פרטיים משתלטים על שטחים ציבוריים לא מעודדת השכלה גבוהה. שתלמד מצביקה ברוט מבת ים.