תחנת הרכבת הרצליה הוצפה; הרכבות לא יעצרו - סרוגים

תחנת הרכבת הרצליה הוצפה; הרכבות לא יעצרו

רכבת ישראל עדכנה כי בשל הגשמים העזים, נגרמה הצפה בסביבת תחנת הרצליה ודרכי הגישה אליה. בעקבות כך נסגרה התחנה באופן זמני לנוסעים, וזמנית רכבות לא יעצרו בתחנה זו

author-image
תחנת הרכבת הרצליה הוצפה; הרכבות לא יעצרו
  (צילום ארכיון: פלאש90)

מזג האוויר וכמות המשקעים הגדולה שירדה באזור השרון, גורמים להצפות משמעותיות.

רכבת ישראל עדכנה כי בשל הגשמים העזים, נגרמה הצפה בסביבת תחנת הרצליה ודרכי הגישה אליה. בעקבות כך נסגרה התחנה באופן זמני לנוסעים, וזמנית רכבות לא יעצרו בתחנה זו.

ברכבת מסרו כי כמענה לנוסעים הנמצאים כבר בנסיעה מופעלים היסעים בין תחנת הרצליה לתחנת ת"א אוניברסיטה. מומלץ להימנע מלהגיע לסביבת התחנה.

בתל אביב וברמן גן הוצפו רחובות שלמים וכך גם בעיר בני ברק. נזקים רבים גם בדרום, כאשר חלק מכביש באשקלון קרב ונפער בולען גדול. גם כביש 232 בנגב המערבי נסגר עקב הצפה.

ממשטרת ישראל נמסר כי עקב הצפה במחלף גלילות, כביש 2 לצפון, כביש 2 מחלף שפיים לדרום, כביש 5 ממערב לכביש 2 לצפון, מדרך נמיר לכביש 2 לצפון, מרחוב יוניצ'מן לכביש 2 לצפון, נחסמו.

במקביל להתראה על סכנת הצפות ושטפונות בזק, רשות הטבע והגנים הודיעה הבוקר כי המסלולים בשמורת עין גדי נסגרו למבקרים, למעט המסלול הקצר בנחל דוד ובית הכנסת העתיק. גם נחל בוקק נסגר למבקרים. בנוסף, כל מסלולי ההליכה במדבר יהודה סגורים כבר מספר ימים.

עוד נסגרו מסלולי מצוק הארבל וגם המסלולים בשמורת יער יהודיה, למעט התצפית על מפל הזוויתן.

עוד באותו נושא

אחרי לילה גשום: מפלס הכנרת בעוד עליה נאה

מפלס הכנרת עלה ביממה האחרונה ב-2.5 ס"מ כתוצאה מהגשמים הרבים שירדו החל מאמש אחר הצהריים ונמשכים גם בשעה זו. מנתונים של רשות המים עולה כי כעת עומד המפלס על 209.955- מטר.

עוד עולה מהנתונים כי המפלס הבוקר נמוך מהקו האדום העליון ב- 1.155 מטר. בימים הקרובים צפויה עלייה נוספת כתוצאה מזרימות בנחלי הצפון ומגשמים נוספים שצפויים לרדת ביממה הקרובה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו