צפו: ח"כ סופר בברכה מיוחדת לחניכי בני עקיבא לקראת שבת ארגון

צפו: ח"כ סופר בברכה מיוחדת לחניכי בני עקיבא לקראת שבת ארגון

לקראת שבת ארגון, ח"כ אופיר סופר בברכה מיוחדת לחניכי בני עקיבא בנושא השליחות. "המשימה הזו עדיין לא תמה. לא בהתיישבות ולא בתקשורת"

author-image
צפו: ח"כ סופר בברכה מיוחדת לשבת ארגון בכנסת
  צילום: דוברות הכנסת

ח"כ אופיר סופר בירך היום (רביעי) מעל דוכן מליאת הכנסת את חניכי תנועת הנוער בני עקיבא לכבוד שבת ארגון הקרובה. "השבת זה חודש ארגון של תנועת הנוער בני עקיבא. הנושא שנקבע לחודש ארגון הזה, לשבת הארגון היא: "קול קורא שהלכתי" מילותיה של חנה סנש, שמבטאים דבר אחד – שליחות".

סופר מציין את הערכים שעליהם מתחנכים בבני עקביא ובציונות הדתית ואומר: "אנחנו בציונות הדתית בתנועת הנוער בני עקיבא, מחנכים את ילדינו, את הנוער לשליחות. זוהי דרכנו".  סופר מוסיף: במהלך החודש החניכים נפגשו עם דמויות משמעותיות, כמו דמותו של רבי כלפון הכהן ודמותם של הרב אלישע וישליצקי ז"ל וחנן פורת זצ"ל. והשליחות הזו לא נגמרת.

לסיום, בירך ח"כ סופר את החנכים ואיחל כי השליחות צריכה להימשך תמיד בכל תחום. "אני רוצה לומר לחניכי תנועת הנוער בני עקיבא. השליחות שלכם צריכה להימשך. המשימה הזו עדיין לא תמה. לא בהתיישבות ולא בתקשורת. שמענו ממפקדים לשעבר, "מזהים תהליכים", שמזלזלים בשליחות הזאת. פונים לאנשי תקשורת בכירים ומזלזלים במקמותם. לא, אנחנו מחנכים את האנשים להיות רלוונטים בחברה. רלוונטים למציאות פה במדינת ישראל ואני קורא לכם להמשיך את השליחות הנפלאה הזו ומאחל לכם בהצלחה. ואומר לכם: יד אחים לכם שלוחה. ה' עמכם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו