לבקשת הממלכה: נדחה ביקורו של נתניהו בבחריין - סרוגים

לבקשת הממלכה: נדחה ביקורו של נתניהו בבחריין

ביקורו המתוכנן של רה"מ נתניהו בבחריין, שהייתה אמורה להתקיים בשבוע הבא, נדחתה לבקשת הממלכה - זאת כדי שיוכל להתקיים כחלק מביקור רחב יותר שיכלול גם נסיעה לאיחוד האמירויות. הביקור של אשכנזי במנאמה צפוי גם כן להידחות

לבקשת הממלכה: נדחה ביקורו של נתניהו בבחריין
  מלך בחריין חמד בן עיסא אל חליפה (צילום: שאטרסטוק)

ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בבחריין, שהייתה אמורה להתקיים בשבוע הבא, נדחתה לתאריך מאוחר יותר – זאת לבקשת הממלכה הערבית. כך דיווחו הערב (רביעי) במנאמה.

עוד באותו נושא

נתניהו שוחח עם רה"מ של בחריין והוזמן לביקור רשמי

לפי הדיווחים, הבחריינים ביקשו לקיים את הביקור במועד מאוחר יותר, כחלק מביקור משותף של נתניהו באזור שיכלול גם נסיעה לאיחוד האמירויות. בעקבות דחיית הטיסה של נתניהו, ביקורו המתוכנן של שר החוץ גבי אשכנזי – שהיה אמור להיערך בעוד שבועיים – נדחה גם כן למועד אחר, זאת מכיוון שבחריין מעוניינת לתת כבוד מקסימלי לראש הממשלה ולאפשר לו להיות הראשון שמבקר במדינה.

במקור נתניהו היה אמור לנסוע לאבו דאבי בנוסף לביקורו במנאמה, אך לבסוף הוחלט לדחות את הנסיעה לאמירויות כדי שלא להתנגש עם יום העצמאות המקומי המצויין בתאריך שבו תוכנן הביקור. כעת, כאמור, הממשלה של בחריין ביקשה שנתניהו יחכה גם עם הביקור בממלכה, זאת כדי שיוכל לבקר יחד בשתי המדינות שחתמו על הסכם השלום בספטמבר האחרון.

אמש נתניהו שוחח עם יורש העצר וראש ממשלת בחריין, הנסיך סלמאן בן חמד אל ח'ליפה, בפעם השנייה מאז חתימת הסכם הנורמליזציה בין המדינות בספטמבר האחרון. בשיחה השניים דנו על חיזוק הקשרים בין המדינות, ונתניהו חשף כי הוזמן לביקור מדיני רשמי בממלכה.

"שוחחתי עכשיו עם יורש העצר של בחריין הנסיך סלמאן בן חמד אל ח'ליפה, שיחה שנייה שלנו, מאוד ידידותית" אמר נתניהו בתום הפגישה. "שנינו מאוד נרגשים מהעובדה שאנחנו יכולים להביא את פירות השלום לעמים שלנו ולמדינות שלנו בזמן קצר מאוד. ולכן, הוא גם הזמין אותי לבוא בזמן הקרוב לביקור רשמי בבחריין – אני אעשה זאת, בשליחותכם, בחפץ לב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ביבי מפטפט וחושף...
יניב המגיב | 26-11-2020 13:22
ביבי מפטפט וחושף סודות ולכן בחריין דוחה את ביקורו שם. כל השאר - תירוצים