'סכנת חיים': התראה חמה לקראת מזג האוויר המתקרב - סרוגים

'סכנת חיים': התראה חמה לקראת מזג האוויר המתקרב

בארגוני הטבע וההצלה מפרסמים הודעת אזהרה לקראת מערכת הגשמים שצפויה לרדת בימים הקרובים ולגרום להצפות ולשטפונות בזק: "מדובר בסכנת חיים"

'סכנת חיים': התראה חמה לקראת מזג האוויר המתקרב
  (צילום: דודו זכאי, פקח רט"ג ומתנדב ביחידת 'מגילות')

לקראת המערכת החורפית המשמעותית שתחל כבר הערב (שלישי) ארגוני הטבע וההצלה מפרסמים אזהרה מפני שטפונות בזק והצפות קיצוניים ומבהירים כי אי הקפדה על ההנחיות מהוות "סכנת חיים".

בהודעה שפורסמה מטעם רשות הטבע והגנים, נאמר, בין היתר: "על פי התחזית המטאורולוגית במהלך הימים הקרובים צפוי מזג אוויר סוער וגשום", וכי "קיים חשש לשיטפונות בנחלים במדבר יהודה ודרום הארץ, והצפות באזורים מועדים".

ברשות מבהירים כי "חל איסור מוחלט להיכנס לאפיקי נחלים בזרימה ברגל וברכב עד לירידה מוחלטת של מפלס המים", ומדגישים כי מדובר ב"סכנת חיים".

ברשות מזהירים כי "אסור להתקרב לשפת נחל בשעת שיטפון מחשש להתמוטטות הגדה", וכי בשאלות על מסלולים ואתרי טיול מומלץ להתעדכן טרם היציאה לטיול עם מוקד המידע של רט"ג בטלפון 3639* בנושא מזג אוויר יש להתעדכן באתר האינטרנט של השירות המטאורולוגי ובמשדרי החדשות".

עוד באותו נושא

בדרך להסטוריה: בשורות אדירות ממפלס הכנרת


23

במקביל, שירותי הבאות פרסמו הודעה דומה בה הבהירו כי "החל מיום רביעי ועד לחמישי בערב, צפוי גשם משמעותי העלול לגרום להצפות עירוניות בדגש על ערי החוף. אנו מבקשים, כאשר יש חשש ממשי להצפה במבנה לא לשהות במפלסים ומעליות מתחת לקומת הקרקע".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לא סכנת...
אביטל ז. | 25-11-2020 10:29
לא סכנת חיים,סכנת מוות!!!
2
לז. אביטל, סכנת...
רמבי | 25-11-2020 11:49
לז. אביטל, סכנת חיים עלולה להביא למוות, וסכנת מוות לא עלולה להביא לחיים!