לפיד: "ימינה תתמוך בהצעת החוק לפיזור הכנסת" - סרוגים

לפיד: "ימינה תתמוך בהצעת החוק לפיזור הכנסת"

יו"ר האופוזיציה אמר כי סיעת ימינה תתמוך בהצעה לפיזור הכנסת שתעלה ביום רביעי הבא, וקרא לכחול לבן: "אם תצביעו בעד, נוכל להחליף את הממשלה הכושלת הזאת". ח"כ בצלאל סמוטריץ אישר כי אכן יתמכו בהצעה של לפיד

לפיד: "ימינה תתמוך בהצעת החוק לפיזור הכנסת"
  (צילום: הדס פרוש\פלאש 90)

בדרך לבחירות: על רקע המשבר הנרחב בין הליכוד וכחול לבן, יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד אמר היום (שלישי) כי סיעת ימינה תתמוך בהצעת החוק שלו לפיזור הכנסת שתעלה להצבעה ביום רביעי הבא. בדבריו קרא לכחול לבן לתמוך גם כן בהצעה, כדי להבטיח רוב לפיזור הכנסת והקדמת הבחירות.

"סיעת ימינה הודיעה הבוקר שתתמוך בהצעת החוק שלי לפיזור הכנסת ברביעי הבא" אמר לפיד. אם כחול לבן יצביעו בעד, נוכל להחליף את הממשלה הכושלת הזאת בממשלה שתטפל במיליון מובטלים ובעסקים הקורסים". בעקבות פניית סרוגים, ח"כ בצלאל סמוטריץ' אישר את ההודעה של לפיד ואמרו כי חברי ימינה אכן יתמכו בהצעה, כפי שאמרו כבר בעבר מספר פעמים.

עוד באותו נושא

ימינה: "שיהיה ברור נצביע בעד החוק לפיזור הכנסת"


37

כזכור, אמש לפיד הודיע כי יעלה את החוק לפיזור הכנסת להצבעה ביום רביעי הבא – והפעם לא ימשוך אותה מסדר היום, גם אם לא יהיה רוב לאופוזיציה. ב-2 לדצמבר, יום רביעי הבא, אנחנו נעלה להצבעה חוק לפיזור הכנסת. לא נמשוך אותו ברגע האחרון. לא ננהל על זה משא ומתן, החוק יעלה להצבעה. הגיע הזמן לבחירות", אמר לפיד.

"מהממשלה הזו לא ייצא כלום" הוסיף ותקף. "מדובר באוסף פוליטיקאים שעסוקים רק בעצמם. בג'ובים שלהם. במריבות העלובות שלהם. הם לא עובדים בשביל אזרחי ישראל. רק בשביל עצמם. הכסא לפני הכל. בשיאו של משבר בריאותי וכלכלי, יש לנו ממשלה בהפרעה. מושחתת, מקולקלת, לא מצליחה לטפל בכלום. כל היום מריבות, השמצות, ג'ובים למקורבים. פוליטיקה מהסוג הכי מביש. את זה באנו לשנות".

"אנחנו צריכים ממשלה אחרת. 18 שרים. אנשים ישרים וטובים שבאו לעבוד. אנחנו צריכים ממשלה שהציבור יאמין לה. שאפשר לסמוך עליה שתחזיר את אמון הציבור בהנהגה ותוציא אותנו מהבוץ.   אני קורא לכל סיעות הבית: זה רגע המבחן שלכם: 2 לדצמבר, יום רביעי הבא. אם מדינת ישראל חשובה לכם, נשים סוף לממשלה הגרועה בתולדות המדינה. נשים סוף לכהונתו של נתניהו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
לפיד וליברמן הם עוכרי ישראל
בכור | 24-11-2020 14:23
דינם כליאה או גירוש
/יודעת ששינאה...
א. ט. | 24-11-2020 21:32
/יודעת ששינאה עיוורת. ככה למד אבא שלי באירופה. ולמרות זאת המשיך להיות אדם מאמין. מצד אימא; אנחנו מ- 1834 חסידים תלמידי הבעל שם טוב ( מקווה שאת יודעת מי זה) שהגיעו לצפת. אז לבושתך, אני מזרע הבעל שם טוב, לכי לבית התפוצות ובדקי על ר' ברוך דיין כהנא מצפת, ורבי יעקב שמשון פלפל מצפת. לפני שאת וחברייך מבלבלים במוח , תלמדו קצת היסטוריה, ענווה, והגינות. אבותי בשבועות האחרונים מתהפכים בקיברם ובוכים עלינו בכי תמרורים. אנא הגענו????
למה...
גדי | 24-11-2020 20:34
למה להיתערב? מי שם אותך שופטת?או בוררת?הבושה היחידה שרואים כאן זו התגובה של מישהי שעדיין מחפשת את עצמה,כניראה שאת עדיין בחיפוש עצמי,את לפי התגובה לא שייכת כאן,וכדאי שתלכי לאן שאת ראויה, כאן את לא ברמה של האתר,ומיותרת,
ואת דתייה?...
ככה נראה הימין הדתי | 24-11-2020 19:48
ואת דתייה? בושה!!!
אוטיסטית למה...
כוכי | 24-11-2020 19:43
אוטיסטית למה את ממשיכה להגיב באתר יהודי ודתי,את לא יכולה להיות כאן לכי לאתרים שמתאימים לאוטיסטית ושמאלנית כמוך
/ הבנתי אותו....
א.ט | 24-11-2020 15:51
/ הבנתי אותו. בכור רוצה דיקטטורה; בה בנט ולפיד לדבריו יואשמו בבגידה.בכור מדבר במושגים דיקטטורים. אין שכל אין בעיות.
2
דינם של מי?...
רק ימינה | 24-11-2020 15:40
דינם של מי?
3
תעשה סדר במפלגה...
ברקוביץ | 24-11-2020 18:24
תעשה סדר במפלגה שלך אנשים שלך לא רוצים אותך
4
מה הם הבטיחו...
נעמה | 24-11-2020 18:30
מה הם הבטיחו לך,יאיר לפיד?! מה פתאום פירוק,מה יש לכם תוכניות ללכת ביחד?
5
מי מאמין...
עובד | 24-11-2020 19:51
מי מאמין לך גמדון ללא שכל,על מי אתה עובד? הרגע שאלתי את המודיע שלי בימינה והוא אומר להדמ,אתה מנסה דמורליזציה שכבר לא עובדת,היה לך מורה לחירטוט טוב,ומניפולטור שברוב המיקרים הוא לעס את הכובע שלא היה לו,עים אבא כזה אין פלא שהיצור שהשאיר כאן דפוק ורקוב וללא תקנה,אז תחפש את המטונפת אולי יתנו לך את האצבע של טיבי המשולשת,
6
הגזלן, בי בי...
דני | 24-11-2020 22:10
הגזלן, בי בי , צריך לשלם משכורת מלאה לחיילי צבא רבע העם .בלוף צבא העם. ייפסקו העושק והניצול של החיילים ובפרט של החיילים הקרביים והחיילים מהשכבות החלשות.
7
אתה לפידון מאמין...
לימור כרסנטי | 26-11-2020 14:21
אתה לפידון מאמין במה שאתה אומר?????? .מצחיקון ואתה עוד חי האשליות שמישהו יבחר בך חחחחח.אני מחכה לבחירות יותר ממך.רק בינימין נתניהו