לרגל החג בארה"ב: זום תסיר את מגבלת הזמן לשיחות - סרוגים

לרגל החג בארה"ב: זום תסיר את מגבלת הזמן לשיחות

לכבוד חג ההודיה המצויין בארה"ב, חברת זום תבטל את מגבלת הזמן לשיחות וידאו באפליקציה - כך שמשתמשים יוכלו לערוך פגישות ארוכות מבלי להתנתק אחרי 40 דקות. הסרת המגבלה תהיה זמינה בכל העולם - כולל בישראל

author-image
לרגל החג בארה"ב: זום תסיר את מגבלת הזמן לשיחות
  (צילום: שאטרסטוק)

בארה"ב נערכים לעונת החגים, שתחל עם חג ההודיה המצויין ביום חמישי הקרוב. לקראת החג, חברת זום הודיעה כי תסיר את מגבלת 40 הדקות לשיחות וידאו בגרסה החינמית של האפליקציה הפופולרית – זאת על רקע האזהרות של מערכת הבריאות המקומית, שקראו לציבור להישאר בבית ולהימנע מהתקהלויות משפחתיות כדי להימנע מהתפשטות של הקורונה.

למרות שההטבה ניתנת לרגל החג האמריקני, בזום אמרו כי הסרת מגבלת הזמן תינתן למשתמשים בכל העולם – כך שגם בישראל יוכלו ליהנות מהמהלך. שיחות ללא הגבלת זמן יתאפשרו החל מהשעה 7 בבוקר (שעון ישראל) ביום חמישי הקרוב, ועד לשעה 13:00 ביום שישי. לפי הודעת החברה, ההטבה ניתנת "כתודה לכל לקוחותינו, וכדי שהפגישות המשפחתיות שלכם לא ייקטעו במהלך החג".

עוד באותו נושא

בזכות הקורונה: אפליקציית זום שברה את שיא ההורדות

כזכור, מאז תחילת משבר הקורונה אפליקציית זום הפכה לאחת התכנות הפופולריות ביותר בעולם, בזכות העלייה בשיחות הוידאו שנועדו להחליף פגישות חברתיות או ישיבות עבודה במהלך תקופת הסגר והריחוק החברתי. גרסת הבסיס של האפליקציה ניתנת להורדה בחינם, ומאפשרת לערוך שיחות וידאו עם עד 100 אנשים – אך מגבילה את השיחה ל-40 דקות בלבד לפני שהיא מתנתקת.

משתמשים שרוצים לערוך שיחות ארוכות יותר יכולים לרכוש מנוי בתשלום שמבטל את מגבלת הזמן וכן מאפשר לקיים שיחות וידאו עם עד אלף איש במקביל. ניתן לרכוש מנויים חודשיים או שנתיים, כשהמחירים לחבילות השונות נעים בין 15 ל-2,000 דולר בחודש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו