בלאק פריידי: פקטורי 54 פותחים חנות פופ אפ בשרונה

בלאק פריידי: פקטורי 54 פותחים חנות פופ אפ בשרונה

רשתות הענק מבינות שזה הזמן לצאת מהקניונים לפחות לתקופה הקרובה. הראשונים לעשות זאת הם רשת היוקרה פקטורי 54 שיעמידו חנות פופ אפ ענקית לקראת הבלאק פריידי

חוזרים לרחוב: מתחמי פופ אפ לקראת הבלאק פריידי
  ראלף לורן פקטורי 54 צילום: חו"ל

זוהי שעתם היפה של חנויות הרחוב ויותר מזה, שעתם היפה של מתחמי הקניות הפתוחים. אלו שכבר הוספדו בעקבות נהירת ההמונים לקניונים הממוזגים.

כעת שהמתחמים הסגורים יצאו מכלל שימוש, זה הזמן לשבות את הקהל שמשווע לחוויית הקניה הפיזית שהפכה לכמעט ובלתי אפשרית בימי קורונה.

המותג צימרמן פקטורי 54
צילום: סימון אלמלם

גם בעלי הרשתות צריכים להפנים את המצב החדש ולחדש ימי קדם בהם מרכז העיר היה מקום אידיאלי לשופינג ורשתות למעמד הביניים ואף יותר תחזקו חנויות במדרחוב העירוני.

פקטורי 54 פופ אפ

הראשונים לצאת עם חנות POP UP ענקית במושבה הטמפלרית שרונה, הם FACTORY54, רשת חנויות היוקרה שמתהדרת בחנויות בקניונים יוקרתיים בינהם בקניון גינדי שנמצא ממש מעבר לכביש של שרונה.

המתחם הזמני המשתרע על פני 1000 מטר נפתח בדיוק למבצעי הבלאק פריידי שיחול ביום שישי הקרוב ועתיד להישאר פתוח (כל עוד הקורונה תאפשר זאת) לפחות עד לתחילת השנה האזרחית החדשה.

מעיל של טומי הילפיגר בפקטורי 54
צילום: סיימון אלמלם

מדובר בסנונית ראשונה כאשר ברור שאחריה יפזלו עוד אל עבר המתחמים הפתוחים, שיכולים להציע שכירויות אטרקטיביות בהרבה והכי חשוב תנועה של קונים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו