"חוטי האמונה": אלנתן שלום פותח את הלב בשיר חשוף

"חוטי האמונה": אלנתן שלום פותח את הלב בשיר חשוף

היוצר והזמר המוכשר אלנתן שלום, משחרר סינגל חדש ומרגש - "חוטי האמונה". את השיר הלחין אלנתן למילותיו של גיא בן חיים, כשעל ההפקה המוזיקלית חיים וויס. צפו

מרגש: אלנתן שלום פותח את הלב בשיר חשוף
  צילום: איה זך

לאחר שהלחין שירים למיטב האמנים בישראל, ביניהם: מירי מסיקה, חנן בן ארי, שירי מימון, דוד דא'ור ועוד רבים. היוצר והזמר אלנתן שלום, משחרר היום (ב') סינגל חדש ומרגש בשם-"חוטי האמונה".

"חוטי האמונה שלי הולכים ומסתבכים, שיר שנכתב בכלל לפני 5 שנים בתקופה אישית מורכבת", מספר אלנתן "פתאום המילים כמו ניבאו עצמם לתקופה מורכבת לכלל העולם…זה היופי באומנות שהאומן רק משתף מנבכי ליבו  ובסוף מבין שדיבר וסיפר את ליבם של אחרים מבלי משים"

(מילים: גיא בן חיים // לחן: אלנתן שלום)

אלנתן השתתף בעונה הרביעית של "דה וויס" שם ביצע לראשונה את השיר שהלחין לחנן בן ארי "אמא אם הייתי". בימים אלו עובד על חומרים שעתידים לצאת כאלבום סולו שלו ובמקביל ממשיך לעבוד על חומרים עם האמנים המובילים במדינה, הפקות מוזיקליות.

באלבום אחראי אלנתן לכתיבת כל הלחנים ואילו את הטקסטים כתב יחד עם יוצרים שונים, את העיבודים וההפקה המוזיקלית עשה יחד עם חיים וויס. השירים שיצאו מהאלבום שיראה אור במהלך השנה הקרובה: "נושם", "כמה מחשבות", זכו להצלחה רבה.

בשנים האחרונות עבד בעיקר על לחנים לאומנים מהשורה הראשונה: חנן בן ארי ( אמא אם הייתי),  מירי מסיקה (מפחד עליך, שמור עליי, היד שלך היא בית), שירי מימון (יש לי הכל, אחותי), ריטה (קחי לך, שיצא כדואט עם בתה משי מתוך האלבום ניסים שקופים(, דוד ד'אור ( עד שנראה את האור), בניה ברבי (אחרי שיגמר), מירי מסיקה ומיקה משה (יש לך אותך שאותו גם הפיק מוזיקלית) ועוד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו