יריב בן אליעזר, נכדו של ראש הממשלה הראשון, דוד בן גוריון, הגיע היום (ראשון) לשדה בוקר והשתתף בטקס האזכרה הממלכתי שנערך לסבו.
במקביל לטקס הרשמי, נערך טקס אלטרנטיבי של תנועת המחאה נגד נתניהו, אותה הם הגדירו "טקס ללא מושחתים ומסיתים". מי שנשא שם דברים הוא, כאמור, בן אליעזר, שאמר: "פאק נתניהו, תחי מדינת ישראל".
בן אליעזר| צילום: (מתוך תכנית "שיחת היום" ב'רשת', ערוץ 2)
עוד באותו נושא
נכדו של בן גוריון ניבל את הפה והורד משידור; צפוגיא עזרא

תגובות
בן גוריון היה <סופר> חילוני בן גוריון היה אומר דברים כאלו, ועוד. הוא לא ראה בעיניים, היה לו אומץ שלאף אחר לא היה (ולא יהיה). הוא השתיק את אויביו בפוליטיקה והרג את אויביו במלחמות (ובשושו) בן גוריון היה המנהיג בין מנהיגים, ואף אחד לא הגיע לקצה האצבע שלו.