מירי רגב תוקפת את ימינה: סמוטריץ' גזען והומופוב - סרוגים

מירי רגב תוקפת את ימינה: סמוטריץ' גזען והומופוב

התקפה נוספת על מפלגת 'ימינה': שר התחבורה, מירי רגב, תקפה הערב את קודמה בתפקיד, ח"כ בצלאל סמוטריץ', וטענה כי "בנט מנסה להסתיר שסמוטריץ' גזען והומופוב"

מירי רגב תוקפת את ימינה: סמוטריץ' גזען והומופוב
  הדס פרוש/פלאש 90

שרת התחבורה, מירי רגב, תקפה הערב (שבת) את מפלגת ימינה, ואמרה במהלך ראיון ל'פגוש את העיתונות', כי "בנט מנסה להסתיר שסמוטריץ' גזען והומופוב".

רגב הוסיפה, על רקע היריבות בין השניים, כי "סמוטריץ' פגע בפריפריה כשר התחבורה ואני מתקנת את זה".

עוד באותו נושא

"אופירה וסטייקוביץ": יובל סמו בחיקוי למירי רגב. צפו


9

סמוטריץ' הגיב לרגב: "לא חושב שיש מישהו שמתפלא ששיח ירוד כזה מגיע ממירי רגב. ועדיין, אשמח לסייע לה להכיר את משרד התחבורה כדי שתזיק כמה שפחות לטובת אזרחי ישראל הנוסעים מדי יום בכבישי המדינה ובתחבורה הציבורית".

כזכור, סמוטריץ' כיהן בתפקיד שר התחבורה לפני מירי רגב, ומעת לעת הוא מתנגח בה על התנהלותה, אשר לדבריו פוגעת באזרחי ישראל. כאמור, רגב התפוצצה הערב ואמרה כי סמוטריץ' הוא גזען והומופוב.

בעבר כתב סמוטריץ' על התנהלותה של רגב במשרד התחבורה: "זה כל כך עצוב. מירי רגב פשוט מחריבה את משרד התחבורה. כל מה שהוא לא טקסים, גזירות סרטים, מצגות, והודעות פומפוזיות לתקשורת פשוט מועף הצידה. גם אם מדובר בהצלת חיים של ממש כמו סל מוקדי סיכון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
18 תגובות - 15 דיונים מיין לפי
1
סמוטריץ אפס מאופס...
עמית | 21-11-2020 20:20
סמוטריץ אפס מאופס שחצן יהיר וגס רוח מהזן הירוד ביותר. היה פחות משנה שר תחבורה ומשחק אותה כאילו מי הוא היה . היה שר חסר עשיה וחסר תקציב משרדי . כמה יהירות הוא מרכז במטר וחצי שלו זה מדהים ממש תופעת טבע אדם חסר קורות חיים אפס בצבא אפס באזרחות שחושב את עצמו למי הוא ומה הוא חבל שההורים שלו לא לימדו אותו קצת לשתוק
אמנם איני מכירה אותך-בטוח שאינך מגיע לקרוסלי
ל-עמית השחצן | 22-11-2020 14:21
בצלאל סמוטריץ !! הבחור מדבר רהוט ומבין ענין והצליח מאד במש' התחבורה, מה שלא רואים אצל רגב הבכיינית. אגב, סיים בהצטיינות תאור ראשון אז למה לכתוב עליו דברים גסי רוח כאלה?? אגב, עמית אתה לא היחיד שמתנכל לבצלאל באתר זה .
2
)ישעיה מט, יז):...
משה כהן | 21-11-2020 20:48
)ישעיה מט, יז): מִהֲרוּ בָּנָיִךְ מְהָרְסַיִךְ וּמַחֲרִבַיִךְ מִמֵּךְ יֵצֵאוּ. 'מהרסיך' = רת: מפלג הרסני רמאי סמוטריץ יהיר כלומניק
3
סמוטריץ הוא סממן...
סמוטריץ איש גס רוח | 21-11-2020 20:49
סמוטריץ הוא סממן מובהק של הגלות והחושך איש גס רוח שחצן יהיר וריק מכל תוכן ועשיה שהשתלט בתחכום רב ובממזרות גדולה על תנועת תקומה ומשם דחף את עצמו לפוליטיקה אין ספק שנוכחותו בכנסת ישראל רק מרחיקה את הגאולה ומבססת את הגלות ה' יצלינו מאנשים כמוהו
4
בצלאל סמוטריץ הוא...
סמוטריץ מספר ברבנים | 21-11-2020 20:50
בצלאל סמוטריץ הוא אדריכל השינאה נגד אנשי עוצמה יהודית, הוא זה שתכנן לפרטי פרטים את הפגיעה הפומבית בעוצמה יהודית . הוא זה שהעמיד פני תם ויצא בהצהרה שחייבים פריימריז כדי לסכל כל אפשרות לחיבור עם עוצמה יהודית ומייד אחרי הבחירות הוא שכח לגמרי שצריך פריימריז. אין יותר גרוע מאשר האדם שעסוק כל היום בהרחבת מעגלי השינאה בציבור אבל לא מתבייש לדבר בפומבי על האחדות ממש עושה מעשה זימרי ומבקש שכר כפינחס שהקבה יצילנו מאנשי דמים ומרמה כמו סמוטריץ ויבנה לנו את בית הבחירה בקרוב
5
צבועה !! סמוטריץ שם אותה בכיס הקטן
בני | 21-11-2020 22:31
הליכוד הולך לאבד את השלטון לימינה - ההשתלחות שלה מצביע על פניקה
צודק בהחלט-הגיע הזמן שהליכוד יאבד השלטון
לבני | 22-11-2020 14:18
אומר ימין ועושה שמאל = אלה אנשי הליכוד, חלקם לא מתבטאים כי מפחדים מביבי הדיקטטור. הוא שם לידו רק אנשים קטנים כמו מכלוף ורגב ואומר להם מה לעשות- זה הליכוד שעבר זמנו מזמן .
6
רק סמוטריץ כי חכם נמרץ ואיש אמת לא כמוך
ציון | 21-11-2020 22:32
אצביע רק למפלגה שבה יהיה סמטוריץ ובטח ללא לחבר השקרנים בליכוד. 20 שנה בשלטון והמדיניות של השמאל הקיצוני..אפילו רבין בנה יותר ביהודה ושומרון
7
שבוע טוב לכל פעילי עוצמה יהודית..
בני ברקי | 21-11-2020 22:37
סמוטריץ מצוין. ואני לא מצביע ימינה. אבל הוא משכמו ומעלה.
8
סמוטריץ לא עשה...
א. נתיבי ישראל | 21-11-2020 23:03
סמוטריץ לא עשה כלום במשרד התחבורה! היה פחות משנה שר בממשלות מעבר בתקופת בחירות ארוכה בלי תקציב! זה הכל בועת פרסום שהוא יצר לעצמו ! אין לו שום פרוייקט על שמו! אין שום תוכנית על שמו! כל מה שקרה במשרד בתקופתו הכל היה שאריות פעילות מתקופת השר הקודם ישראל כץ ! אין לו ואפילו הדבר הקטן ביותר שהוא עשה במשרד זה הכל נסיונות שיווק ופרסום שלו! הוא לא מהתחום הוא ללא נסיון וללא שום נסיון ניהולי בתחום!
9
מירי רגב, אולי...
שלמה | 21-11-2020 23:05
מירי רגב, אולי תגידי לנו, הליכוד כבר 12 שנה ברציפות בשלטון, מה הם עשו למען התיישבות ביוש חוץ מהרס ישובים, מה. הם עשו בפריפריה חוץ מהזנחה פושעת, מה הם עשו בדרום חוץ מחיזוק החמאס.
10
מה הבעיה להיות הומופוב?
יוסף | 21-11-2020 23:09
ברור שיש בעיה. אבל בה אנחנו לא הומפובים אלא אוהבים ומכבדים את האחים היקרים שלנו ויחד עם זאת אנחנו במפורש חולקים עליהם מהותית. סמוטריץ לפחות לא ימני שמתנהג בצורה מושחתת. אדם ימני שתומך בתועבות אוטומטית הופך להיות מושחת, שכובש שטחים ומנצל עם אחר.. כל הזכות שלנו להיות 'ימניים' היא בשם המוסר. זה האנושי ועל גביו האלוקי. מי שלא מוסרי בטח שגם לא ימני. וכן מוסרי זה לא רק להתנגד לתועבות. אלא גם להילחם בשחיתות ממונית. אבל זה כבר לא הדיון כאן.
/ יפה...
אורי טלר | 22-11-2020 0:26
/ יפה כתבת, אבל יש נקודה שאני חולקת עליך. שטחי יהודה ושומרון לא ניכבשו בגלל גחמה או כוונה להתרחבות כמו שעשו אימפריות רבות. זו הייתה מלחמת אין ברירה שניכפתה עלינו. מדינה בחןתוליה, עם מסות של ניצולי שואה ומסות של פליטים מארצות ערב. וכמו בשחמט; נגעת נסעת, מי שמתקיף צריך לדעת שיש לכך השלכות. גם תחומי מדינת ישראל של הקו הירוק נקבעו בעקבות מלחמת העצמאות שניכפתה עלינו. חוסר קבלה של ערביי ישראל את הסכם החלוקה הביא עליהם את מצבם הנוכחי. ובאשר למוסריות; בסייפא של דבריך; זה אוקסימורון;(היפוך) שעליו נתן דעתו סמוטריץ באמרו שהשמאל יותר מוסרי, אבל.... הוא בוחר להיות ימני. ובאשר לרגב עליה נאמר; ותיפתח האתון את פיה ותאמר; זה גזען, זה הומופוב , זה שמאלן,זה אשכנזי וזה בוגד.
11
סמוטריץ בעל אידאולוגיה...
אלכס | 21-11-2020 23:28
סמוטריץ בעל אידאולוגיה אמיתי של ימין . רק סמוטריץ בלעדיו לא מצביע ימינה
12
שנשתחרר מהם
ירושלמית | 22-11-2020 7:04
מתי ואיך נתפטר מצוות הליכוד? וולגריים מושחתים ומזהמי אוויר
13
בנט כבר אמר:...
קרב גמדים בבוץ | 22-11-2020 8:24
בנט כבר אמר: זה נבילה וזה טריפה
14
חוץ מפרובוקציות את לא עושה כלום!
י.דהן | 22-11-2020 13:35
חוץ מפרובוקציות את לא עושה כלום! עברתי לבנט!
15
נו... ומירי הומופילית....
שומשום | 22-11-2020 16:25
זה יותר טוב ?