חדשות

בושה: פעיל בקריים מניסטר השווה בין נתניהו להיטלר

סדי בין שטרית ממובילי המחאות של תנעות 'קריים מניסטר' הישווה בין נתניהו להיטלר: "בשנות ה-30 היה צורר ליהודים, הוא היה בגרמניה - והוא התנהג בדיוק כמוך. שיסה, הסית והרס". זוהר: "הסתה חמורה שדינה מאסר"

בושה: פעיל בקריים מניסטר השווה בין נתניהו להיטלר
צילום: צילומסך

סדי בן שטרית, ממובילי מחאת קריים מיניסטר בבלפור משווה הערב (רביעי) בין ראש הממשלה נתניהו להיטלר.

"אין מחילה למושחת, אין מחילה להרס וההתעמרות בנו האזרחים", אמר הערב סדי בן שטרית. "בשנות ה-30 היה צורר ליהודים, הוא היה בגרמניה והוא התנהג בדיוק כמוך. שיסה, הסית והרס", הוא קרא לראש הממשלה נתניהו.

יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר הגיב: "זוהי הסתה חמורה שדינה מאסר".

"סדי בן שיטרית הופיע להפגין גם ליד ביתי והשתמש בביטויים מכוערים כלפיי כולל הוצאת דיבתי רעה", כתב זוהר. "תבעתי אותו על כך והעניין יתברר בקרוב. אמירותיו המכוערות נגד רה"מ תוך כדי השוואתו ל"היטלר" הן חציית קו אדום. זוהי הסתה חמורה שדינה מאסר. אני מצפה מהמשטרה לבדוק את המקרה החמור הזה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

17
9
srugim
19.11.20

לא מעניין, האלימות מגיעה אך ורק מתומכי הנוכל /