נתניהו: "זו תחילת הסוף של הקורונה, נקבל חיסון בקרוב" - סרוגים

נתניהו: "זו תחילת הסוף של הקורונה, נקבל חיסון בקרוב"

ראש הממשלה עדכן כי חברת מודרנה צפויה להגדיל את כמות חיסוני הקורונה שיסופקו לישראל, זאת לאחר ששוחח עם המנכ"ל סטפן בנסל. לדבריו, "נהיה בין הראשונים לקבל את החיסון - זוהי התחלת הסוף של הקורונה"

author-image
נתניהו: "זו תחילת הסוף של הקורונה, נקבל חיסון בקרוב"
  (צילום מסך)

בדרך לחיסון: ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב (רביעי) כי ישראל מנהלת מגעים עם חברת מודרנה להגדיל את כמות החיסונים שיסופקו לישראל. בדבריו ציין כי ישראל צפויה לקבל חיסון "בקרוב מאד".

"בשורות טובות בחזית הקורונה – שלשום שוחחתי עם מנכ"ל מודרנה סטפן בנסל, אתמול עם ד"ר טל זקס, בכיר בחברה, על חתימה על הגדלת מספר המנות שיוקצו לאזרחי ישראל" אמר נתניהו. "אני מאמין שאנחנו על סף חתימה – אלה חדשות מצוינות".

"זה בנוסף לכך שחברת פייזר, שאיתה כבר חתמנו על 8 מיליון מנות, הולכת להגיש אישור תוך ימים לרשויות הרפואה בארה"ב, כדי לספק את החיסונים האלה" הוסיף ואמר. לטענתו, "אנחנו נהיה בין הראשונים לקבלם – זוהי התחלת הסוף של הקורונה".

עוד באותו נושא

הפתעה: יעילות החיסון של פייזר עלתה ל-95 אחוז

מוקדם יותר היום חברת פייזר הודיעה כי מסיכום התוצאות בשלב השלישי של החיסון לקורונה עולה כי החיסון יעיל יותר ממה שחשבו במקור – ומגיע ל-95 אחוזי יעילות. כתוצאה, החברה צפויה להגיש בקשה לאישור חירום בימים הקרובים, בתקווה להתחיל את הפצת החיסון לציבור בדצמבר הקרוב.

לדברי פייזר, יעילות החיסון נמצאה עקבית בין כל המשתתפים ממוצאים שונים, ללא תופעות לוואי משמעותיות. היעילות בקרב מבוגרים מעל גיל 65 הנמצאים בסיכון מוגבר ללקות במחלה קשה הייתה מעל 94 אחוז.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תודה למר נהתניהו...
פופר | 18-11-2020 19:07
תודה למר נהתניהו שאוסא אכול למען אזרחה ישראל מזל להזרחה ישראל שזה נהתניהו דואג לאחם לכבל תרפות של אקרונה אים איה צריך לידאוג לעם לפיד אוה גנץ בקרונה איום איו מיתים אלפים ולא איה מחונות אנשמעה ולא איה תרופות לקרונה איו ממשחים למות באלפים בישראל יש לעם מזל שמר נהתניהו אוה אראש אממשלה שלחם תודה למר נהתניהו שאוה אראש אממשלה אעם איתחה
2
מסכימה עם זאב לנדאו
נאוה | 18-11-2020 19:39
עדיין לא בדקו היטב את החיסון הזה ועל כלהשלכותיו האם יש תגובות לא טובות לחסון? האם החיסון מתאים לכל הגילאים? האם החיסון אין תו תופעות לוואי??? העיקר ביבי רץ להזמין החיסון כדי לצבור קולות לבחירות הקרובות - בזיון.
, ובדרך...
הבזיון זועק לשמים ... | 18-11-2020 20:39
, ובדרך מבזבז עוד כמה מיליארדים ... שלנו ... לא שלו , חס ושלום . מעניין אם גם פה הוא או אחד מעבדיו גוזר קופון ....