יו"ר הכנסת נגד המפגינים: "זו לא דרכו של מחנה הימין" - סרוגים

יו"ר הכנסת נגד המפגינים: "זו לא דרכו של מחנה הימין"

יו"ר הכנסת יריב לוין גינה את קריאות המפגינים נגד משפחת פרקש, ואמר כי "זו לא דרכה של תנועת הליכוד, ולא דרכו של מחנה הימין. אני מגנה בכל תוקף כל אמירה כנגד משפחות שכולות"

author-image
יו"ר הכנסת נגד המפגינים: "זו לא דרכו של מחנה הימין"
  (צילום: דוברות הכנסת)

בעקבות הסערה הציבורית הנרחבת, יו"ר הכנסת יריב לוין גינה היום (רביעי) את ההשמצות שהפנו תומכי ראש הממשלה נגד משפחת פרקש והביע תמיכה במשפחות השכול.

"הקריאות שכיוונו המפגינים לעבר ביתם של משפחת פרקש בקיסריה, ראויות לכל גינוי" אמר לוין. "זוהי לא דרכה של תנועת הליכוד, ולא דרכו של מחנה הימין".

"המשפחות השכולות הינן היקרות ביותר שיש לעם ולמדינת ישראל. אלה שבזכות יקיריהן שאיבדו, מדינת ישראל בטוחה ומשגשגת" הבהיר. "אני מגנה, בכל תוקף, כל אמירה שהיא כנגד משפחות שכולות, וקורא לכולם לנהל שיח ענייני, ביקורתי ומכבד".

לוין הוא חבר הכנסת השני של הליכוד שמגנה את הקריאות של מפגיני הימין נגד משפחת פרקש, ששכלה את בנה סרן תם פרקש בלחמת לבנון השנייה. מוקדם יותר סגן השר לביטחון פנים גדי יברקן אמר לדמוקרט TV כי הוא ""מגנה בתוקף כל תקיפה של משפחות השכול. לשכול אין פוליטיקה – לא שמאל ולא ימין. השכול בוחר במשפחות ולא הם בשכול. לא מסכים עם דעתם בנושא, אך עלינו לכבד את משפחות השכול".

בליכוד אמרו בתגובה לאירוע כי "כמי שחווה על בשרו את ייסורי השכול, ראש הממשלה נתניהו מקפיד כל חייו לכבד את תחושת האובדן של כל המשפחות השכולות, וכך חייבים לנהוג כולם – מימין ומשמאל" נאמר. "ראש הממשלה מגנה בתוקף כל אמירה מסוג זה שקשורה לאובדן השכול, לרבות קריאה מסוג זה שהושמעה בקיסריה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
זו בדיוק דרכו...
קיבוצניק רפורמי שמאלני | 18-11-2020 17:21
זו בדיוק דרכו של הימין. השמאלנים הם הטייסים, הלוחמים בסיירות ובגדודים והליכודניקים הימניים הפטריוטים הם.... משהו אחר.
2
טובל ושרץ בידו....
מתק שפתיים. אפשר לחשוב שזו פעם ראשונה שאנשי ימין פועלים באלימות ובבהמיות. | 18-11-2020 18:38
טובל ושרץ בידו. מצד אחד מסיתים, מפלגים, משסעים ומצד שני מפגינים צדקנות מיתממת. האספסוף לא כזה מתוחכם. אם אומרים לו שמפגינים נגד נתניהו הם בוגדים ואויבים - זה מה שהוא מבין, גם כשמדובר במפגינים שהם מלח הארץ וגם כשמדובר במשפחות שכולות. לכל הסתה, בסוף יש תוצאה.