"מכאן ייצאו המנהיגים הבאים של המדינה" - סרוגים

"מכאן ייצאו המנהיגים הבאים של המדינה"

שר החינוך יואב גלנט וראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן חנכו את מבנה הישיבה התיכונית האזורית בברוכין בעלות של 35 מיליון שקלים. דגן: "בונים את מוסדות החינוך המובילים בארץ"

"מכאן ייצאו המנהיגים הבאים של המדינה"
  קרדיט: רועי חדי

בעלות כוללת של שלושים וחמישה מיליון ש"ח חנכה המועצה האזורית שומרון את שלב א' במבנה הישיבה התיכונית האזורית בברוכין שבלב השומרון.

בטקס השתתפו שר החינוך יואב גלנט ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן וסגנו דוידי בן ציון, נציגי משרד החינוך ורשת אמית היישוב ברוכין וכן ראש הישיבה הרב יאיר שטבון.

עוד באותו נושא

משרד החינוך אישר מצלמות בכיתות | כך זה יתנהל:


8

שר החינוך יואב גלנט אמר במהלך הטקס: ״שמחתי לחנוך את המבנה החדש לישיבה התיכונית בברוכין יחד עם ידידי יוסי דגן שפועל רבות לפיתוח השומרון ולמערכת החינוך בה. המבנה החדש יהווה בית חינוך לכל התלמידים מהישובים והשכונות החדשות שנבנו באזור בשנים האחרונות. יש לי מחויבות עמוקה ומלאה להתיישבות ביהודה ובשומרון. כשר החינוך אמשיך לפעול לפיתוחה כפי שבניתי כאן כשר הבינוי והשיכון וכפי שעשיתי כל חיי. הגיע הזמן להשלים את התיישבות בכל פינה מהירדן ועד הים. אני מאחל שהתלמידים יוכלו ללמוד בכיתות כבר בחורף הקרוב״.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר כי בעבר הלא רחוק היישוב ברוכין היה יישוב לא מוסדר שסבל מניתוקי חשמל שכיחים, מגורים ומבני ציבור במבנים יבילים ואילו לאחר שהיישוב הוסדר יש תנופת בנייה עצומה של מאות יחידות דיור ואיכות חיים לתושבים "כל האזור מתרומם ומתפתח וזה מחייב אותנו להקים מוסדות חינוך כמו שאנחנו יודעים, ברמה הגבוהה ביותר בארץ"

במבנה החדש הוקמו 12 כיתות לימוד בשלב הראשון ובשלב השני שעתיד להסתיים במהלך שנת הלימודים הנוכחית ייבנו עוד 12 כיתות לימוד וביחד יוכלו ללמוד בישיבה התיכונית למעלה מ-800 תלמידים. ראש המועצה ציין כי "המועצה מחוייבת לתת את הכלים הכי טובים לתלמידיה"

ראש ישיבת אמית ברוכין  הרב יאיר שטבון – הודה לראש המועצה  ולשר על ההשקעה במבנה ואמר כי לישיבה ולקהילה יש חיבור חי ופועם ואנו מאמינים כי "קהילה בונה ישיבה בונה קהילה". שטבון הוסיף כי הקורונה חידדה לאנשי החינוך כי הקשר עם התלמידים והתמיכה הרגשית בהם הם הם הלב של החינוך וכך פועלת הישיבה להצמחת הדור הבא "

דגן בירך את המשתתפים באירוע שהיו שותפים להקמת המבנה ואת צוותי ההוראה של הישיבה ובניהם סגן ראש המועצה דוידי בן ציון, ראש הישיבה הרב יאיר שטבון וצוותו, רשת אמית בראשות המנכ"ל אמנון אלדר ומנהל קהילת מרכז, יובל אלימלך, רב היישוב הרב מאיר הילביץ, יו"ר מזכירות ברוכין תמיר בן שלומי, מנכ"ל המועצה אמיתי רויטמן, מנהל אגף הנדסה עידן מרילוס וצוותו ומנהל אגף חינוך וצוותו אייל בלוך, הרב גד בר-טוב המפקח המחוזי של החמ"ד.

את האירוע סיים דגן בברכת הטוב והמיטיב בשם ובמלכות. "מכאן" – אמר דגן "אני מתפלל שיצאו המנהיגים הבאים של השומרון ושל עם ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו