נתניהו גינה את ההפגנה נגד המשפחה השכולה והוסיף: "מפרים הנחיות בהפגנות"

נתניהו גינה את ההפגנה נגד המשפחה השכולה והוסיף: "מפרים הנחיות בהפגנות"

לאחר הגינויים החריפים שיצאו בעקבות פעילי הליכוד שהשמיצו את משפחתו של סרן תם פרקש ז"ל, הליכוד הגיבו: "רה"מ מגנה כל אמירה שקשורה לשכול" אך הוסיפו: "מפרים את הנחיות"

author-image
הליכוד: "רה"מ מגנה כל אמירה שקשורה לשכול"
  קובי גדעון לע"מ

הסערה בעקבות ההשמצות שהפנו תומכי ראש הממשלה נגד משפחת פרקש ששכלה את בנה סרן תם פרקש בלחמת לבנון השנייה, ושורת הגינויים הליכוד הגיבו לדברים.

"כמי שחווה על בשרו את ייסורי השכול, ראש הממשלה נתניהו מקפיד כל חייו לכבד את תחושת האובדן של כל המשפחות השכולות, וכך חייבים לנהוג כולם – מימין ומשמאל. ראש הממשלה מגנה בתוקף כל אמירה מסוג זה שקשורה לאובדן השכול, לרבות קריאה מסוג זה שהושמעה בקיסריה", נמסר בהודעה.

עוד באותו נושא

גנץ על מפגיני הליכוד בקיסריה: "אני חש בושה"


29

אך בנוסף נאמר כי "בלי קשר, כולם חייבים לכבד את פסיקת בג״צ שקובעת כי אסור להפגין במרחק של פחות מ-300 מטר מביתו של איש ציבור, פסיקה שמופרת בשיטתיות מול בית ראש הממשלה בקיסריה".

שיר לזכרו של תם שהפך כמעט המנון של מלחמת לבנון השנייה:

מוקדם יותר נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין הגיב: "מה שהתרחש מול בית משפחת פרקש הוא לא מחאה. זו אינה דרכנו. ואל תאמרו "אבל", ומספיק עם "לא שמענו אותך כש". פשוט הביטו ואמרו בקול רם: זו לא דרכנו ולא נשתוק, כִּי שֶׁקֶט הוּא רֶפֶשׁ".

היחיד מבן חברי הליכוד שגינה לפני ראש הממשלה היה גדי יברקן, סגן השר לביטחון פנים, שאמר לדמוקרט TV: "מגנה בתוקף כל תקיפה של משפחות השכול. לשכול אין פוליטיקה – לא שמאל ולא ימין. השכול בוחר במשפחות ולא הם בשכול. לא מסכים עם דעתם בנושא, אך עלינו לכבד את משפחות השכול".

קבוצה של תומכי ראש הממשלה הפגינה השבוע מול בית משפחת פרקש בקיסריה, הגרים בשכנות לביתם הפרטי של משפחת נתניהו.

ההפגנה הגיעה בעקבות האירוח שמאפשרת משפחת פרקש למפגינים המגיעים בכל שבת להפגין בדרישה מנתניהו להתפטר. משפחת פרקש היא משפחה שכולה, בנם תום, נהרג כטייס מסוק במלחמת לבנון השנייה, והמפגינים לא מהססים לקלל את המשפחה ולהזכיר גם את השכול שפקד אותה.

בתנועת הדגלים השחורים הגיבו: ״ההודעה של מפלגת הליכוד(ולא של נתניהו עצמו), היא בושה וחרפה. ללא גינוי המגדפים וללא התנצלות בפני משפחת פרקש. אין גבול שנתניהו ואנשיו לא יחצו במאבקם לפרק את החברה הישראלית.״

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
למה הוא לא אומר את זה למצלמות ?
איתן | 18-11-2020 13:02
האיש הזה לא אמיתי אפילו לרגע אחד...כולו שקרים והצגות.
צודק!
אמיר | 18-11-2020 16:39
ראש ממשלה דוחה, בוגד שקרן. למען הסר ספק כל איש שהוא חושב שהמדינה של אבא שלו והוא יכל חופשי למכור נשקים ומטוסים בחשאי! הוא בוגד
איכס איזה איש ציני ונוכל להקיאאאא
ירדנה | 18-11-2020 16:20
איכס איזה איש ציני ונוכל להקיאאאא
שרירא האמת התחלתי...
שרירא | 18-11-2020 15:28
שרירא האמת התחלתי לפחד . אחרי 70 שנה במדינה אני מפחדת מביבי. מתומכיו. ומהימין האלים. ביבי הצליח לך. מלחמת אזרחים קרבה ובאה.
2
הוא משקר; את...
אורי טלר | 18-11-2020 13:11
הוא משקר; את פרי הבאושים שהוא יצר אנחנו אוכלים. על אחת כמה וכמה שהוא בן למשפחה שכולה, היה עליו לקטוע את המיזם החדש של הליכוד. אני רוצה לחזות בו יוזם ריאיון טלויזיוני ומתנצל, לא בחצי פה בפה, מלא; גם בפני לוחמי צהל בעבר ובהווה_ אם לא; זו הסכמה שבשתיקה.
אלוף העולם בהסתה רעילה מגלגל עיניים
המרפסת בככר ציון | 18-11-2020 14:59
כמה הרס וארס יכולים לצאת מהראש עם השיער הסגול
3
דג מסריח מהראש- ביבי פיצלת והרסת את העם
ליכודניק לשעבר | 18-11-2020 13:13
יותר מההתנתקות רק מפלג זה מה שאתה הכי טוב בו לזרוע פחד ולפלג, גזען, שמאלן תחזור כבר לקיסריה ותן לנו לנסות לתקן את השברים
4
אלו שביבי היה...
בניה | 18-11-2020 14:04
אלו שביבי היה רוצה בתמיכתם בזים לו. ואלו שהוא בז להם - תומכים בו.
5
איכס איזה איש ציני ונוכל להקיאאאא
ירדנה | 18-11-2020 16:20
איכס איזה איש ציני ונוכל להקיאאאא
6
ביביסטים עוכרי ישראל
הלוי | 18-11-2020 16:38
אפילו אויבנו לא מדברים ככה על משפחות שכולות. לא פלא שביביסטים הולכים באמונה עיוורת אחרי בוגד שמכר נשקים ומטוסים למדינות האסלאם בחשאי! ביביסטים הם עוכרי ישראל ושאלוהים ישמור את עם ישראל מהנפילה הזאת שנולדה בארץ שלנו
ביבי עמד על...
עפולה | 18-11-2020 17:23
ביבי עמד על המרפסת בכיכר ציון. לא נשכח לו.