ח"כ סופר דורש חקירה פלילית נגד ג'אמל זחאלקה - סרוגים

ח"כ סופר דורש חקירה פלילית נגד ג'אמל זחאלקה

בעקבות קריאתו של ח"כ לשעבר זחאלקה נגד התיאום הביטחוני וקריאה ל'מרי אזרחי" ביו"ש, קוראים חברי הכנסת סמוטריץ' וסופר לשלול את זכויותיו ולפתוח חקירה פלילית בגין הסתה

ח"כ סופר דורש חקירה פלילית נגד ג'אמל זחאלקה

שני חברי הכנסת של מפלגת האיחוד הלאומי אופיר סופר ובצלאל סמוטריץ' (ימינה) קראו היום לבטל את זכויותיו של ח"כ לשעבר ג'אמל זאחקלה (בל"ד) ואף קורא למשטרה לחקור אותו בגין הסתה.

הדברים באים בעקבות ראיון של יו"ר מפלגת בל"ד לשעבר, בכאן רשת ב' בו אמר: "צריך לעשות פעולות שיביאו לקיצו של הכיבוש הישראלי. אני מתכוון לזה שתהיה התקוממות עממית, מרי אזרחי, בגדה המערבית נגד הכיבוש. מאה אלף פלסטינים יכולים לכתר התנחלות ולהפריד אותה מהעולם"

סופר פנה במכתב ליו״ר הכנסת, ח״כ יריב לוין ובו הוא דרש לפעול לשלילת זכויותיו של זאחלקה כחבר כנסת לשעבר. כמו כן פנה חבר הכנסת סופר ליועמ״ש ולמ״מ המפכ״ל, ניצב מוטי כהן על מנת שיפתחו בחקירה פלילית עוד היום כנגד זאחלקה בגין הסתה וסיכון חיי ציבור.

אופיר סופר (צילום: דוברות הכנסת)

ח״כ אופיר סופר: ״פניתי ליועמ״ש ולמפכ״ל המשטרה בבקשה לפתיחת חקירה פלילית בגין הסתה- מקומו של זחאלקה בכלא. כמו כן פניתי ליו״ר הכנסת, יריב לוין על מנת שיפעל לביטול זכויות של זאחלקה כח״כ לשעבר. ג׳מאל זאחלקה הוא ממשיך דרכו של המרגל בשארה קורא למאבק עממי וטוען שכוונתו בדרכי שלום. המאבק העממי האחרון לו קראו מנהיגי הציבור הערבי היה באוקטובר 2000 בו יצאו אלפים מערביי ישראל כשהם מיידים אבנים ובקבוקי תבערה והורסים מכל הבא ליד.״

 

במקביל פנה ח"כ בצלאל סמוטריץ' ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה "לפתיחת חקירה פלילית נגד חכ"ל זחאלקה שקרא אתמול לאלימות וטרור נגד ההתיישבות והמתיישבים. יש לשים גבול לאזלת היד של מערכות אכיפת החוק אל מול התמיכה בטרור מצד מנהיגי ערביי ישראל בעבר ובהווה."

"התיאום הביטחוני – שגיאה קשה לעם הפלסטיני"

אתמול, בעקבות הדיווח על חזרתו של התיאום הביטחוני בין ישראל לרשות הפלסטינית, פירסם חבר הכנסת לשעבר ג'מאל זחאלקה, מי שכיהן כיו"ר מפלגת בל"ד את ההודעה הבאה: "החזרה לתיאום הביטחוני היא יותר מחטא, היא שגיאה קשה שהעם הפלסטיני ישלם עליה מחיר כבד.

עוד באותו נושא

חכ"ל זחאלקה נגד הרשות הפלסטינית: "יותר מחטא"


25

אתמול דווח כי הרשות הפלשתינית תחדש את שיתוף הפעולה והתיאום הביטחוני והאזרחי עם ישראל ובתמורה גם תשוב לקחת את כספי המיסים שנגבים עבורה. בהודעה רשמית ממסר אתמול (שלישי) השר הפלשתיני לנושאים אזרחיים חוסיין א-שייח', שצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "לאור התחייבויותיה של ישראל בעל פה ובכתב להסכמים שלנו מולה – מערכת היחסים עם ישראל לרבות התיאום הביטחוני תשוב להתקיים כבעבר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
קשקשנים אנטי דמוקרטים....
צעקנות מיותרת לצורך רייטינג | 18-11-2020 11:14
קשקשנים אנטי דמוקרטים. זחאלקה לא אמר מילה שיש בה עבירה על החוק. נסיון סתימת פיות מיותר ופאתטי. זחאלקה איננו ציוני גדול ולא אוהב ישראל - אבל ממש לא עבר על החוק.
2
שכוייח, רעיון מצוין!...
גבעת שמואל | 18-11-2020 11:15
שכוייח, רעיון מצוין! ושיוסיפו לכתב התביעה גם את מתנחבלי יצהר, שם כבר מיישמים את רעיון המרידה.
3
ג'מאל
נועם | 06-03-2021 13:35
ג'מאל זחאלקה אתה עוזר לכורדים בעיראק
4
הרבי
נועם | 06-03-2021 13:57
הרבי מלובביץ' סטטיק אן דאבז נאנסי עג'רם מוחמד עסאף שריף
5
ישו
נועם | 06-03-2021 13:57
ישו מוחמד הנביא מואפק טריף
6
מירי
נועם | 02-07-2021 13:21
מירי רגב נגד ג'מאל זחאלקה
7
המחנה
נועם | 21-08-2021 20:59
המחנה הציוני הם כמו יש עתיד