"חזרות": ההוכחה שסדרה טובה לא חייבת להיות עתירת תקציב

"חזרות": ההוכחה שסדרה טובה לא חייבת להיות עתירת תקציב

"חזרות" של כאן 11 היא אומנם לא עוד אחת מהסדרות הישראלית עתירות התקציב והאפקטים שחרכו את המסך, אך היא טלוויזיה פשוטה במובן הטוב של המילה

כאן 11 מוכיחה שהיא יודעת לעשות גם קומדיה | ביקורת
  (צילום: מתוך כאן 11)

באופן אירוני ומשעשע הסתיימו צילומי "חזרות", יממה לפני הכניסה לסגר הראשון שסגר אחריו את התיאטראות. הדרמה הקומית החדשה של התאגיד, שעוסקת בעולם התיאטרון מנקודת מבטם של בני זוג שנמצאים בדרך לפרידה, היא עוד חוליה בשרשרת התוכן המצוין של תאגיד השידור ואיכויות המשחק שבו מהמשובחות שנראו על המסך הקטן.

בסרט "המרוץ לזהב" (2008) מגלמים קייט הדסון ומתיו מקונוהיי זוג נשוי שנמצא בדרך לגירושין ומחליט להתאחד סביב מטרה משותפת שבסופה השניים עשויים להתעשר. המודל הזה מהווה בסיס ללא מעט סרטים זהים והוא מתקיים גם במרכז העלילה של "חזרות".

חזרות

ציון כללי

מדד
הצניעות

למה תכה
רעך

מי ומי
צופים

הזוג, איריס ותומר (נועה קולר וארז דריגס שהיו זוג גם במציאות), מגלמים מחזאית ובמאי שנמשכים אחד לשנייה כמו שמן ומים. הדינמיקה והכימיה הזוגית ביניהם היא רצף של טעויות משעשעות ומהנות לצפייה.



הקלולסיות של השניים מתפרצת כבר בסצינת הפתיחה שבמהלכה הם מציגים את המחזה שלהם בפני מנהלת התיאטרון (יבגניה דודינה) וממשיכה ביתר שאת לוויכוח סוער בדירתם שבסופו השניים מחליטים להיפרד. כמיטב הז'אנר, לפתע מתחולל נס מכונן והמחזה שלהם מתקבל לתיאטרון, מה שגורם לשניים להתאחד ולשלב ידיים שהרי ההצגה חייבת להימשך.

בתיאטרון השניים יפגשו באסופה של שחקנים שיהפכו את החיים שלהם לקשים ומצחיקים במיוחד. מיה גוטמן (אגם רודברג באחד מתפקידיה הטובים) היא שחקנית מנותקת וחסרת מודעות עצמית וסביבתית שמספקת רגעי צחוק מהשנייה הראשונה שלה, עופר מרציאנו (איתי תורג'מן), הוא שחקן קל דעת שנראה כאילו נשלף מאחת הטלנובלות של תחילת המילניום.

(צילום: מתוך כאן 11)

לצדם ניתן גם למצוא את השחקן שמיל בן ארי בתפקיד וולגרי במיוחד ואת יבגניה דודינה כמנהלת הקשוחה. האנסמבל הזה מספיק והותר כדי להבטיח הנאה צרופה ומענגת בכל פרק ופרק.

נועה קולר מפגינה יכולות משחק מגוונות בכל תפקיד שאליו היא מלוהקת ותפקידה הנוכחי מזכיר במידה רבה את דמותה ב"קופה ראשית" (שמשודרת גם היא ב"כאן"). נראה שהיא וארז דיגריס נהנים מסגירת המעגל הזו שעל המסך.

הדינמיקה ביניהם נראית כל כך אמיתית שלפעמים זה מרגיש שהם מגלמים את עצמם. ראוי לציין גם את המשחק של אגם רודברג שמציגה יכולות קומיות נהדרות ואת איתי תורג'מן שמציג קאמבק משכנע.

(צילום: מתוך כאן 11)

"חזרות" היא אומנם לא עוד אחת מהסדרות הישראלית עתירות התקציב והאפקטים שחרכו את המסך, אך היא טלוויזיה פשוטה במובן הטוב של המילה ומהווה חוליה חשובה בתור הזהב של הטלוויזיה בישראל.

במקור יועדה הסדרה להיות שיר הלל לעולם התיאטרון. בפועל, עם הורדת המסך על הענף, היא הפכה לסדרה שתגרום לחובבי התיאטרון שבכם להתגעגע אליו. אולם, גם אם אינכם נמנים עם הקהל זה, אתם תמצאו את עצמכם נהנים, צוחקים ומתמסרים מהר מאוד לעלילה של אחת הסדרות המשובחות של השנה.

הסדרה "חזרות", משודרת בכל חמישי ב- 21:45 בכאן 11 וביוטיוב

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
תרבות
חצילים | 16-11-2020 18:02
מגלמים מחזאית ובמאי שנמשכים אחד לשנייה כמו שמן ומים. זה רק מחזק את הטענה שהתרבות הדתלית היא חילונית במהותה. ואז בוכים למה כל נער רביעי חוזר בשאלה, כי הוא אומר לעצמו אם אני כבר צורך תרבות חילונית אז עד הסוף למה לעצור ולהגביל את עצמי?
מהי תרבות חילונית?
סביח | 27-11-2020 20:48
.
2
המשחק של נועה...
... | 17-11-2020 16:09
המשחק של נועה קנולר גרוע. מדקלמת את התפקיד בצורה לא אמינה
3
יפה שבאתר דתי...
שלמה | 15-12-2020 15:48
יפה שבאתר דתי מקדמים סדרה עם קטעים לא צנועים והרבה ניבולי פה וזה עוד מושלם לדייט .....:/
4
סרט סבבה לגמרי...
ייי | 16-12-2020 15:00
סרט סבבה לגמרי
5
חבל מאוד שבאתר...
גיל | 21-12-2020 23:07
חבל מאוד שבאתר סרוג,מקדמים סדרה עם ניבולי פה איןסופים והמון קטעים מינים ממש סדרה גרועה ולא מומלצת
6
מלבד הגרמנית השבורה ומבטא היידיש של הבמאי
גלית | 23-12-2020 14:19
גרשובסקי זאת סדרה נהדרת ומשחק משובח!!!
7
אתר סרוגים - הפנים העלובות של הציבור הדתילוני
שמוליק | 22-01-2021 2:34
כשעורך האתר עם עגיל, מה ציפיתם?
8
מדד צניעות- שומר...
ליה | 31-01-2021 23:43
מדד צניעות- שומר נפשו ירחק. מצטערת שראיתי, הפסקתי לאחר כמה דקות. למה ממליצים עליה באתר דתי??????
אז לצדיקה...
הפוסל במומו | 11-02-2021 7:57
אז לצדיקה כמוך יש לחפש באינטרנט המשוקץ?