זארה הום מביאים שחקנית חיזוק להשקת הקולקציה - סרוגים

זארה הום מביאים שחקנית חיזוק להשקת הקולקציה

זארה הום חוברים לצלם אופנה אגדי ולשחקנית צרפתיה מוכרת לטובת יצירה אומנותית קולנועית שהיא גם במקרה הקמפיין לקולקציית הסתיו

author-image
זארה הום מביאים שחקנית חיזוק להשקת הקולקציה
  השחקנית שרלוט גינסבורג צילום: יח"צ חו"ל

תקופת הקורונה נטולת האירועים מוציאה ממותגים ותיקים יצירתיות אומנותית. כעת אלו זארה הום שמשיקים את קמפיין הסתיו בסרט הקצר 'חשיפה' בבימויו של צלם האופנה האגדי פביאן ברון ובהשתתפותה של השחקנית הצרפתיה האופנתית שרלוט גינסבורג.

הרעיון מאחורי התסריט הסוריאליסטי הוא ניתוח המונח זהות ואיך הוא משתקף דרך עדשת הצלם – סנטימנט שמתייחס גם לאופן שבו מישהו מלביש את חללי הפנים שלו.

ספל של זארה הום כחלק מהסט צילום: יח"צ חו"ל

הסרט עוקב אחר צלמת, אותה מגלמת גינסבורג, כשהיא מתעדת באובססיביות תמונות לאורך כל היום. יום אחרי יום היא מתעוררת ישר לאקט הצילום ומתעדת ללא הפסקה בניסיון להשיג את התמונה האידיאלית. דרך המראות שפרושות בבית היא מתעדת שוב ושוב את בבואתה. לא מדובר בדמות נרקיסיסטית ששואפת לדיוקן עצמי מושלם, גינסבורג בסרט יוצאת מחוץ לבית לצלם גם את הנופים הטבעיים והייחודים של 'פראיה דה אגרה' בפורטוגל. היא מצלמת אדם שנגלה שוב ושוב ולאחר מכן בסטודיו מגלה שגם זו ההשתקפות שלה עצמה.

סט הצילום מאובזר בשלל פריטי הקולקציה 
צילום: יח"צ חו"ל

זארה הום בין מנימליסטי לכפרי

"פביאן שלח לי תקציר לסיפור הקצר המסקרן למדי הזה של אישה אינטרוספקטיבית – חשבתי שזה פרויקט נהדר כי כמובן שזו פרסומת, אבל זה נעשה בצורה אמנותית " ציינה גינסבורג שאף הסבירה כי הפרויקט נועד לטשטש את הגבול בין מציאות והשתקפות, עדשה ונושא

קמפיין כחלק מיצירה אומנותית קולנועית
צילום: יח"צ חו"ל

סיפור המסגרת ובכלל ההפקה אולי אוונגרדית, אך הקולקציה הנחשפת במהלך הסרט באופן טבעי וזורם באמצעות חללי פנים אקלקטיים – היא מינימליסטית בקו המוכר של המותג עם גוון חמים. החל ממצעי פשתן וקטיפה, רהיטי עץ חמים, שמיכות קשמיר, כלי אוכל בהשראת וינטג' ועד לשלל המראות וכסאות העץ המלוטשים.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו