לראשונה: "דומינו'ס פיצה" פותחת סניפים כשרים למהדרין

לראשונה: "דומינו'ס פיצה" פותחת סניפים כשרים למהדרין

הרשת המצליחה "דומינו'ס פיצה", מרחיבה את פעילותה ופותחת לראשונה תת רשת חדשה הפונה אל צרכני הכשרות המהודרת בישראל. כל הפרטים בפנים

author-image
דומינו'ס פיצה במהלך מפתיע עבור שומרי הכשרות
  צילום: דן פרץ

מהיום פיצה דומינוס גם בכשרות מהודרת: לאחר שנה של עבודה מאחורי הקלעים תחת פיקוח והנחיה של רבני בד"צ בית יוסף, "דומינוס פיצה" יוצאת במהלך מפתיע ומשיקה תת רשת חדשה: "דומינו'ס פיצה למהדרין".

בשלב הראשון, מיום ראשון כ"ח חשוון (היום), שני הסניפים הכשרים של דומינו'ס פיצה בפתח תקווה (עד כה בכשרות רבנות מקומית) יחלו לפעול תחת כשרות המהדרין של בד"צ בית יוסף. בשלב השני צפויים להיפתח בפריסה ארצית, בתוך שנתיים, עוד עשרה סניפים חדשים של "דומינו'ס פיצה למהדרין", עם תפריט כשר למהדרין של הבד"צ.

מהיום גם בכשרות מהודרת

תפריטי הסניפים הכשרים למהדרין יתבססו על מנות ותוספות חלביות בלבד, כולל חומרי הגלם, הגלידות והשתייה. מחירי המנות בתפריט הכשר למהדרין יהיו ללא שינוי בהשוואה למוצע כיום ברשת.

מיתוג שונה משאר הסניפים

נראות ומיתוג הסניפים והמארזים יעברו שינוי ובידול מסניפי הרשת האחרים, כך שהשילוט בכניסה לחנות, ארגזי הקטנועים ואריזות הקרטון של הפיצה יהיו בצבע אדום עם חותמת הכשרות של הבד"צ. המתווה שקבעו הרבנים כולל בידול מוחלט ומלא מהרשת הלא כשרה, וכשזה כך – אין סיכוי לטעויות.

שרשרת ההזמנה מתחילתה ועד קבלת המוצר לפתח הבית – מאובטחת מבחינה כשרותית למצב של "אפס תקלה". ההפרדה מתחילה כבר בשיחת הטלפון: נתב השיחות מבודל וההזמנות מגיעות רק לסניפי המהדרין. בסניף, ההשגחה צמודה וקיים פיקוח הדוק מקליטת חומרי הגלם ועד למשלוח המוצר המוגמר לבית הלקוח.

צילום: בר כהן

יוסי אלבז, מנכ"ל ובעלים משותף דומינו'ס פיצה, מסר: "כחלק מתפיסת האחדות המובילה את הרשת והרצון לפנות למגוון קהלים רחב, אנו גאים להציע גם למגזר הדתי ושומר המסורת את חוויית הלקוח בדומינו'ס פיצה הכוללת איכות וטעם של חומרי גלם מצוינים ושירות מנצח ללא פשרות. אנו נציע תפריט כשר למהדרין, בשלב הראשון בשני הסניפים הכשרים בפתח תקווה, ולאחר מכן בסניפים חדשים נוספים שנפתח בשנתיים הקרובות. נעשה זאת תוך הקפדה על סובלנות, אמונה, כיבוד האחר ומיקוד בפלורליזם של הציבור שחי בישראל. אנו מזמינים את כולם לבוא לשני הסניפים בפתח תקווה ולהיות הראשונים לטעום מדומינו'ס, פיצה כשרה למהדרין".

הרב עזריאל מצרפי, סמנכ"ל בד"צ בית יוסף מגלה כי עבודת המטה של חברי הבד"צ לקראת המהלך ארכה כשנה, במהלכה למדו וגיבשו הרבנים והמפקחים את נהלי הכשרות לרשת, מספר: "גולת הכותרת של המהלך היא פריצת הדרך בעולם המסעדנות הכשר למהדרין. עשינו זאת באופן זהיר ועמוק. התהליך היה ארוך ודקדקני משום שרצינו לוודא שהמהלך יבוצע באפס טעויות, כשכעת אנחנו שלמים ומברכים על המוגמר. אנחנו פותחים סניפי מהדרין עם כל החומרות הנדרשות של בד"צ בתוך מערכת שמזוהה כרשת לא כשרה – אנחנו רואים במהלך זיכוי הרבים גדול, כפשוטו".

את בשורת הכשרות המהודרת תביא החברה ללקוחותיה, תחילה בפ"ת ובהמשך ככל שיתוספו סניפים בכשרות מהודרת גם לאזורים נוספים בישראל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
כסף זה כסף...
דומינוס פיצה | 16-11-2020 0:02
כסף זה כסף
2
מתי יהיה סניף...
דני סרושטיין | 04-01-2021 11:03
מתי יהיה סניף בחדרה
3
מתי יהיה בירושלים...
סלימאן | 25-01-2021 20:44
מתי יהיה בירושלים ?
4
מתי יהיה סניף...
סלימאן | 25-01-2021 20:45
מתי יהיה סניף בירושלים ?