כישלון לקמפיין של יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' מסתבר שהציבור בישראל העדיף לקנות תוצרת סין.

במוצ"ש האחרון, יצא סמוטריץ' בקריאה לאזרחי ישראל – הצטרפו אליי לקמפיין סולידריות חברתית – השנה קונים רק ישראלי!. הקמפיין יצא לקראת פתיחת חנויות הרחוב בארץ, ולפני יום הרווקים הסיני וה"בלאק פריידי" (Black Friday) בו נערכות קניות רשת בהיקפים גדולים.

קמפיין האיחוד הלאומי

כדי לצפות בסרטון זה, אנא הפעל JavaScript , ושקול לשדרג לדפדפן שתומך ב HTML5 video .

האסטרטג שלמה פילבר באולפן סרוגים. ארכיון

בישראל העדיפו לקנות מהסינים

נתונים שפרסמנו היום בסרוגים מראים כי הציבור בישראל העדיף את השוק הסיני על זה הישראלי. יום הרווקים הסיני הסתיים באופן רשמי הבוקר (חמישי) בשעה 10:00 שעון ישראל על אף שבחלק מהאתרים הסינים הכריזו על 24 שעות נוספות של מבצעים, במקביל הסתיימו גם כן יומיים של חגיגת הקניות כחול לבן ה- ShoppingIL – של אתר הקניות הישראלי.

מנתונים שהועברו לסרוגים על-ידי חברת כאל נמצא כי היקף הרכישות שביצעו ישראלים באתרים בינלאומיים במהלך 24 השעות של יום הרווקים הסיני עמד על  110 מילוני שקלים ואילו היקף הקניות של הישראלים במשך זמן כפול של החגיגה הישראלית עמד על 80 מילוני שקלים בלבד.