ימינה: "נכחנו בהצבעה, ליברמן עסוק בשנאה" - סרוגים

ימינה: "נכחנו בהצבעה, ליברמן עסוק בשנאה"

אחרי ההאשמה של ח"כ ליברמן בראיון היום לסרוגים, מגיבים בימינה: "3 חברי הסיעה נכחו אתמול בהצבעה על חוק קמיניץ והצביעו נגדו". על ליברמן: "עסוק בהרס ושנאה בזמן שישראל זקוקה לאחדות"

ימינה: "נכחנו בהצבעה, ליברמן עסוק בשנאה"

הבוקר (חמישי) התראיין לאתר סרוגים, ח"כ אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו, והאשים את חברי סיעת ימינה שלא הגיעו להצבעה אתמול בנוגע לביטול חוק "קמיניץ".

ליברמן טען בראיון: "בנט לא הצביע וכל חברי הסיעה לא היו בהצבעה. הטענה שהם לא היו כי הם בבידוד זה קישקוש מקושקש. בכנסת יש מנגנון של הצבעה לח"כים מבודדים".

עוד באותו נושא

ליברמן לסרוגים: "נתניהו ובנט צבועים"


6

עם זאת, מסתבר שטענותיו לא היו נכונות, מכיוון ששלושה ח"כים של ימינה אכן נכחו בהצבעה. בתגובה מסרו מטעם סיעת ימינה: "חברי ימינה נכחו אתמול בהצבעה על חוק קמיניץ והצביעו נגדו. ההצבעה התקיימה מאגף המבודדים על פי ההנחיות. ליברמן עסוק בהרס ושנאה בזמן שמדינת ישראל זקוקה יותר מהכול אחדות ועזרה. אם ליברמן לא מסוגל להציע עזרה בעת הזאת עדיף שלא יפריע. ימינה תמשיך לעסוק רק במה שחשוב באמת: קורונה, כלכלה ואיחוד העם."

מבדיקה של פרוטוקול הישיבה עולה כי חברי הסיעה: נפתלי בנט, אופיר סופר ובצלאל סמוטריץ' אכן השתתפו בהצבעה, מהיציע המיוחד המוקצה לח"כים בבידוד. אחרי ההצבעה עזבו השלושה את המשכן לביתם. ח"כ מתן כהנא וח"כ איילת שקד היו בביתם כי הם בבידוד.

מתן כהנא (קרדיט: עדינה ולמן/ דוברות הכנסת)

בעקבות כהנא: 8 ח"כים נכנסו לבידוד

בתום החקירה האפידמיולוגית שנעשתה על ידי נציגי משרד הבריאות לח״כ מתן כהנא שנדבק בנגיף הקורונה, עולה כי חברי הכנסת הבאים נדרשים להיכנס לבידוד ביתי:

ח״כ בצלאל סמוטריץ', ח״כ נפתלי בנט, ח״כ אופיר סופר, ח״כ רם שפע, ח״כ אורלי פרומן, ח״כ חמד עמאר, ח״כ עופר כסיף, ח״כ אוסאמה סעדי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
בנתוני הגיוס של...
דני | 13-11-2020 8:16
בנתוני הגיוס של היום, רק משכורת מלאה לחיילים , או צבא מקצועי. בלוף צבא העם. ייפסקו הפגיעה, הניצול והעושק של החיילים, ובפרט של החיילים הקרביים והחיילים מהשכבות החלשות...
2
אני לא מבין...
אני | 13-11-2020 10:28
אני לא מבין למה נותנים לליברמן במה בכלל ובסרוגים בפרט?! הרי הוא לא סובל את מי שלא חושב כמהו
ואני...
תתחלאה | 13-11-2020 19:57
ואני לא מבינה למה נותנים לך במה! ..אפס מאופס. מי אתה בכלל שתסתום פה פיות לאנשים??
3
להתעלם ממנו לחלוטין....
האדם הסביר | 13-11-2020 23:07
להתעלם ממנו לחלוטין. לא קיים
4
ליברמן אתה יותר...
ברקוביץ | 14-11-2020 8:49
ליברמן אתה יותר גרוע מזונה ימח שימךגייס חמישי
5
ליברמן מרגל רוסי...
יש | 14-11-2020 10:19
ליברמן מרגל רוסי לא מעניין אותו מה שקורה במדינה
6
ליברמן צודק ברוב...
376אוי באבוי לנו736 | 14-11-2020 10:29
ליברמן צודק ברוב דבריו.. גם ימינה מדברת על אחדות עם חרדים גם ימינה יקים ממשלה חרדית שתמשיך בהרס ישראל. רק ליברמן לא מוכן לשבת עם מפלגות חרדיות האנוכיות ואנטי-ציוניות שרק מזיקים למצבנו הכללי ולעתידה של מדינתנו