אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

יום הרווקים הסיני או שופינג אי אל: איפה הישראלים הוציאו יותר כסף

יומיים של חגיגת קניות באינטרנט הגיעו לסיומם וכעת נותרה רק שאלה אחת: איפה בחרו הישראלים להשאיר את מיטב כספם במבצעי יום הרווקים הסיני או בShoppingIL המקבילה כחול לבן

יום הרווקים הסיני או שופינג אי אל: איפה הוצאנו יותר
  Shutterstock By mangpor2004

יום הרווקים הסיני הסתיים באופן רשמי הבוקר (חמישי) בשעה 10:00 שעון ישראל על אף שבחלק מהאתרים הסינים הכריזו על 24 שעות נוספות של מבצעים, במקביל הסתיימו גם כן יומיים של חגיגת הקניות כחול לבן ה- ShoppingIL – כעת נותר לבדוק איפה העדיפו הישראלים לפזר את מיטב כספם והאם המצב הכלכלי הירוד בעקבות וירוס הקורונה השפיע על היקף הרכישות.

כמה קנו הישראלים ביום הרווקים הסיני לעומת SHOPPING IL

החודשים האחרונים היוו זרז של קדמה בנוגע להרגלי הצריכה של הישראלים דרך הרשת. המציאות שנכפתה על בעלי עסקים לסגור את החנויות ולהציע את מרכולתם בחנויות אונליין בלבד לצד הסגרים והבידודים שהשאירו רבים בבית הפכו את חווית הקניה באינטרנט לברירת מחדל.

החודשים האחרונים מאופיינים במבצעים, שכן עסקים רבים נקעו עם מלאים מהקיץ, מה ששם בסימן שאלה את הצורך בחגיגת קניות ספציפית בתקופה בה מחירים בלאו הכי נחתכו בעשרות אחוזים.

עוד באותו נושא

חג הקניות הישראלי ברשת האם הוא רלוונטי גם השנה?

הנתונים משתי החגיגות הסינית והישראלית מעידים כי לא אלמן ישראל, לפחות כשמדובר בקניות גם 23 אחוזי אבטלה לא יעצרו אותנו מלגהץ את האשראי.

מנתונים שהועברו לסרוגים על-ידי חברת כאל נמצא כי היקף הרכישות שביצעו ישראלים באתרים בינלאומיים במהלך 24 השעות של יום הרווקים הסיני עמד על  110 מילוני שקלים ואילו היקף הקניות של הישראלים במשך פי שתיים שעות של החגיגה הישראלית עמד על 80 מילוני שקלים בלבד.

על אף שנראה שהסינים ידם על העליונה, נתוני המכירות ביחס לשנה אשתקד מהווים פתח של אופטימיות עבור בעלי העסקים הישראלים. בשתי החגיגות ישנם אחוזי גידול גבוהים בהיקף המכירות.

אחוז הגידול בחגיגת יום הרווקים הסיני עומד על 49% ביחס לאשתקד ואילו אחוז הגידול בחגיגות ה ShoppingIL עומד על 200%!! יש מי שיקראו לזה "שופינג נקמה" או "תרפיה בשופינג" אחרי חודשים נטולי בילויים ועתירי דאגות.

מה קנו הישראלים ביום הרווקים הסיני וב – SHOPPING IL

נתוני המכירות מהחגיגות השונות מעידים על גידול בעיקר בקטגוריית האופנה:  פי 5 מכירות מאשתקד באתרים בינלאומיים (בעיקר AliExpress) ופי 4 באתרים ישראלים.

בקטגוריית האלקטרוניקה הישראלים בחרו כחול לבן עם היקף מכירות של 24 מיליון ש"ח וגידול פי 2.5 מהשנה החולפת לעומת היקף מכירות של 2 מיליון ש"ח בלבד באתרים בינלאומים. נראה שלאור המבצעים האחרונים ברשת בקטגוריה הזו אין הבדל ניכר במחירים, בעיקר אם לוקחים בחשבון עלויות מע"מ, מכס וביטוח ולכן הצרכן הישראלי הנבון והמחושב העדיף את האספקה המהירה יותר.

אחד הנתונים שמתכתבים היטב עם המצב הוא עליה של פי 2.5 בקהל הרוכשים החדשים באתרים הישראלים, כלומר בתי אב שלא השתתפו בחגיגות השופינג בשנה שעברה. כעת ברור שאחרי שתחלוף הקורונה תרבות הקניה הווירטואלית תישאר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו