בשורות רעות למשתמשי שירות התמונות של גוגל - סרוגים

בשורות רעות למשתמשי שירות התמונות של גוגל

שירות הגיבוי ועריכת התמונות של גוגל יתחיל להגביל את שטח האחסון הניתן בחינם, כשמיוני 2021 המשתמשים יוגבלו ל-15 ג'יגה בייט בלבד. משתמשים שירצו יותר יוכלו לשלם על שטח אחסון נוסף באמצעות מנוי חודשי או שנתי

בשורות רעות למשתמשי שירות התמונות של גוגל
  (צילום: שאטרסטוק)

הסוף לגיבוי הבלתי מוגבל: חברת גוגל הודיעה כי החל מה-1 ביוני 2021 משתמשי שירות הגיבוי "גוגל פוטוס" יצטרכו לשלם עבור אחסון התמונות שלהם – וכבר לא יהנו מאחסון בלתי מוגבל בחינם כפי שנהוג כיום.

לפי הודעת החברה, שירות הגיבוי ועריכת התמונות יקצה לכל משתמש 15 ג'יגה בייט בחינם, כפי שנעשה כיום בג'ימייל ובגוגל דרייב. עם זאת, התמונות שכבר מגובות בשירות התמונות לא ייחשבו כחלק מה-15 ג'יגה הללו. כמו כן, משתמשים שרכשו את אחד ממכשירי הפיקסל של גוגל בעבר יוכלו להמשיך ליהנות מאחסון בלתי מוגבל דרך הסמארטפון גם אחרי הוספת ההגבלות ליתר המשתמשים ביוני.

עוד באותו נושא

תחרות לזום: גוגל מציגה שיחות וידאו בתוך הג'ימייל

"השינוי מאפשר לנו להתמודד עם הביקוש הגובר לאחסון. כיום יש יותר מ-4 טריליון תמונות שמאוחסנות בגוגל פוטוס, ובכל שבוע המשתמשים מעלים 28 מיליארד תמונות וסרטונים" אמרו בחברה. לטענתם, "15 ג'יגה בייט אמורים להספיק כדי לגבות את כל התמונות והסרטונים שלכם למשך 3 שנים – אבל אנחנו יודעים שזה שלא יספיק לכולם, ולכן רצינו להודיע על כך מספיק זמן מראש".

משתמשים שירצו יותר נפח אחסון לגיבו יוכלו לרכוש אחסון נוסף באמצעות שירות "גוגל One". קיימים מגוון תכניות שונות במחירים משתנים, החל מתכנית של 100 ג'יגה בייט שתעלה 8 ש"ח לחודש או 80 ש"ח לשנה, ועד לתכנית המקסימלית שמכילה 2 טרה בייט לאחסון ועולה 39 ש"ח לחודש או 390 ש"ח לשנה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו