השר אדלשטיין בבשורה: תקופת הבידוד תקוצר - סרוגים

השר אדלשטיין בבשורה: תקופת הבידוד תקוצר

תקופת הבידוד תקוצר, כך הודיע היום שר הבריאות יולי אדלשטיין בטקס חילוף מונה הקורונה. השר הדגיש: "המצב נזיל, אם זה יעבוד טוב נוכל לחשוב גם על הקלות נוספות"

author-image
השר אדלשטיין בבשורה: תקופת הבידוד תקוצר
  יונתן זינדל/פלאש 90

שר הבריאות יולי אדלשטיין התייחס היום (חמישי) במהלך טקס הפרידה מממונה הקורונה, פרופ' רוני גמזו, וכניסת הממונה החדש, פרופ' נחמן אש, לקיצור תקופת הבידוד.

אדלשטיין: "אני יכול לבשר לאזרחי ישראל שהבידוד מתקצר מהיום ל-12 יום. אם זה יעבוד טוב נוכל לחשוב גם על הקלות נוספות".

עוד באותו נושא

בעקבות מתן כהנא: כל סיעת ימינה נכנסה לבידוד


6

"כולנו כאן בסירה אחת. אנחנו לקראת דיון קבינט. המצב נזיל. ביציאה שלנו אנחנו נלחמים על כל שלב. איפה שניתן להקל אנחנו מקלים. עם כל החששות הצלחנו להגיע לאיים ירוקים באילת ובים המלח ולתת לעם ישראל קצת לנפוש ולנוח".

לדברי השר, "אני שמח מאוד שגם קיצור ימי הבידוד יוצא לפועל. המנכ"ל חתם ואנחנו יכולים לבשר לאזרחי ישראל שמי שיעמוד בתנאים יוכל לקצר את תקופת הבידוד ל-12 יום. אם יעבוד טוב, נוכל לחשוב על הקלות נוספות".

"עברנו 3.5 חודשים מאוד אינטנסיביים. הצלחנו אף פעם לא לריב. הסיבה פשוטה: באת לעשות את העבודה בלי לשאול שאלות. החודשים הספיקו לחשוף בפני כולנו את כל המצבים מהאופטימי בו ניסינו להימנע מהגבלות ועד למצב שהיינו צריכים להוביל לסגר מלא במדינה".

השר סיים את דבריו: "עם הנגיף אי אפשר לדעת איך יתנהל. כולנו חבים לך תודה ענקית. מאחל לך שתראה את ההצלחה של מה שעשית בתוך בית החולים. אני מאחל לך, נחמן, תקופה פחות סוערת אבל אי אפשר לדעת. מעולם הביטוי "הצלחת- הצלחתנו" לא היה נכון יותר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו