כתב אישום נגד מנהלת הגן: "שחררה זעמה על טרף קל" - סרוגים

כתב אישום נגד מנהלת הגן: "שחררה זעמה על טרף קל"

כתב אישום הוגש היום נגד מנהלת משפחתון מרמת גן שתקפה והתעללה בילדים אשר היו תחת אחריותה. הפרקליטות: "כאכולת שנאה התירה ייצרה ושחררה רסן זעמה על טרף קל, קטינים חסרי ישע"

author-image
כתב אישום נגד מנהלת הגן: "שחררה זעמה על טרף קל"
  אילוסטרציה (שאטרסטוק)

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד לובה קזקביץ בת ה-63, מנהלת ה'גן ומשפחתון לובה" ברמת גן , בגין התעללות בקטין וריבוי עבירות של תקיפת קטין על ידי אחראי ביחס ל-11 קטינים ילידי 2017-2020 ושיבוש הליכי משפט.

על פי כתב האישום, במהלך התקופה הרלוונטית ניהלה קזקביץ בביתה ברמת גן, פעוטון פרטי בשם "גן ומשפחתון לובה", המיועד לפעוטות בגילאי 4 חודשים ועד 3 שנים. במספר רב של הזדמנויות ובשלל דרכים, תקפה והתעללה קזקביץ בקטינים, השליטה בגן אווירה של טרור, לרבות בדרך של מכות, דחיפות, משיכות, צעקות והתנהגויות אלימות וכוחניות אחרות.

עוד באותו נושא

נתניהו: נחמיר את הענישה על התעללות בפעוטות

בין היתר הטיחה קזקביץ את הילדים באופן שגרם להם להיחבט בראשם ובחלקי גוף שונים, הכתה אותם בפניהם, גררה ילדים על הרצפה, משכה בשערותיהם, משכה את ידיהם בחוזקה, השאירה קטינים קשורים בכיסאות אוכל ו-ב"סלקל" משך זמן רב, כיסתה את גופם וראשם של קטינים בגסות, השאירה קטינים לבדם ללא השגחה דקות ארוכות, האכילה תינוקות מאותם כלים ולא שמרה על רמת היגיינה נאותה ועוד.

על מנת להסתיר את מעשי התקיפה וההתעללות בגן, פנתה קזקביץ לטכנאי מצלמות וביקשה ממנו למחוק את תוכן מערכת ההקלטה בה תועדו מעשי התקיפה וההתעללות. לאחר מכן, החליפה קזקביץ באמצעות הטכנאי את מערכת ההקלטה בגן ודרשה ממנו לזרוק את מערכת ההקלטה בה תועדו מעשי התקיפה ההתעללות.

בבקשת המעצר ציין עו"ד שור מהפרקליטות: "המשיבה פעלה בדפוס התעללות קבוע, וכאכולת שנאה התירה ייצרה ושחררה רסן זעמה על טרף קל, קטינים חסרי ישע, אשר אינם מסוגלים להתנגד למעשיה ורובם אף אינם מסוגלים לתקשר מילולית ולדווח להוריהם על הזוועות שעברו בגן."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו