תושב באר שבע הורשע באיומים נגד משפחת נתניהו - סרוגים

תושב באר שבע הורשע באיומים נגד משפחת נתניהו

תושב באר שבע הורשע היום בבית משפט הלום באשדוד כי איים על ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ועל בנו, יאיר. בטיעונים לעונש אמר: "זה לא תואם אותי או את הערכים שלי"

author-image
תושב באר שבע הורשע באיומים נגד משפחת נתניהו
  פלאש 90

אשר בן דור, תושב באר שבע בן 39, הורשע היום (שני) באיומים כלפי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ובנו יאיר, לאחר שכתב נגדם ציוצים בחשבון הטוויטר שלו במטרה להפחידם או להקניטם, כך על פי כתב האישום.

בכתב האישום צויין כי בן דור כתב: "מישהו יודע על הכנות להתנקשות בראש הממשלה? מישהו מכיר… נראה לי הגיע הזמן נראה לי הגיעו מים עד נפש!!!"

עוד באותו נושא

התנועה לאיכות השלטון: לחקור איומי רצח על נתניהו


4

בנוסף, איים על יאיר נתניהו: "יאיר כפרה..כל כלב ביג' יומו…ותעשה טובה לך ***** לאמיר אוחנה תרגע קצת…אתה לחוץ..מה קרה הבית רועד? הקירות דקים שומעים את הלב שלך דופק…"

בנוסף, לאחר חקירתו ולאחר שהודיעו לו כי הוא עצור, אמר בן דור לקצין במקום: "אני נעצר רק בגלל שזה ראש הממשלה התלונן, עכשיו אם אני נעצר בגללו אז שימות עכשיו, בן ז**ה, שימות עכשיו, זה מעצר פוליטי".

בדיון שהתקיים היום בבית משפט השלום באשדוד, משטרת ישראל הודיעה כי הגיעה להסכמה להגיש כתב אישום מתוקן, בו ימחקו המילים "איים הנאשם בפגיעה שלא כדין בגופו של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה" מהאישום על האיום נגד נתניהו הצעיר.

לאחר תיקון כתב האישום, עורך דינו של הנאשם דניאל חקלאי הודיע כי מרשו יודה בכתב האישום המתוקן ויורשע וכי הוא מבין שהסדר הטיעון אשר הושג עם המשטרה אינו מחייב את בית המשפט בגזר הדין. לאחר מכן, כאמור, בן דור הורשע באיומים נגד ראש הממשלה נתניהו ובנו על ידי השופטת ליאת שמיר הירש.

לאחר הרשעתו, אמר בן דור בטיעונים לעונש: "עצם זה שנעצרתי על מה שקרה זה לא תואם אותי, לא את ההתנהלות שלי ולא את הערכים שלי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
חולים שמאלנים,הינדוס התודעה,של...
מוני | 09-11-2020 14:23
חולים שמאלנים,הינדוס התודעה,של השמאלנים,שממשיכים עים האג'נדה של הגמד הדיקטטור,ונופלים לרשת שהם הכינו להם,יש להיזהר מהחולים של השמאל,שכל מטרתם היא להפיל את המיסכנים לתוך המלכודת,אז תזהרו לא ללכת שבי אחרי השמאלנים
2
מדהים שכל הביביסטים...
רון | 09-11-2020 19:27
מדהים שכל הביביסטים הצבועים שצורחים חמס כל פעם שנחקר ביביסט מוסת שמאיים על הפרקליטות פתאום שותקים כמו קרפיונים. הצבועים שצווחים סוף הדמוקרטיה חופש ביטוי על חקירת איומי רצח נגד מנדלבלט מתהפכים כמו סטייקים ורוצים שיעצרו כל אדם שכתב נגד הביבי ברשת.
...
את מגוחכת עם הטיעונים שלך... | 10-11-2020 17:26
לכי תראי באינטרנט את האיומים נגד רבין , שנוהלו ביד רמה עי הליכוד בראשות ביבי ... ותבין מה זה איומים ... לא כל פוסט שמישהו מעלה באנטרנט זה איום ... אם תעברי ברחוב תמצאי מאות אלפי אזרחים שמקללים את נתניהו ... נכון הם לא העלו את זה בפוסט בפייס בוק ...
לא יאומן איך...
רינה | 10-11-2020 11:15
לא יאומן איך אתה מעוות את האמת. יש איומי רצח על ראש ממשלה נבחר ואתה מקשקש שקרים
, זה...
התנהלות שגרתית ... | 09-11-2020 21:09
, זה לא מדהים זו התנהלות ביביסטית שבשגרה , ההגנה הטובה ביותר היא התקפה ... וגם עם הכל שקרים ... ורצוי בלווי הרבה קללות ...
3
כל כך דאגנו...
רווח לנו ... נרגענו ... בא לציון גואל ... יש משטרה בבאר שבע ... | 10-11-2020 10:13
כל כך דאגנו ... איום נוראי , של דביל מבאר שבע , על שמש העמים נתניהו ... בקושי עצמנו עין ... האיש שאבטחתו עולה מאות מיליונים בשנה , שכנראה הוא לא רק הכי מאובטח בישראל אלא בעולם כולו , חרד מפוסטים / ציוצים / והגיגים חסרי טעם של אזרח מוזר מבאר שבע ...
...
איפה המשטרה עם המגזר הבדואי .... | 10-11-2020 10:17
מי אמר שאין אכיפה בנגב ... יש גם יש ...