בכירים בליכוד העולמי: לבית הדין העליון של הליכוד ישראל אין סמכות עלינו

בכירים בליכוד העולמי: לבית הדין העליון של הליכוד ישראל אין סמכות עלינו

ברוב מוחץ של מעל 90%, דני דנון נבחר הערב כיו"ר הליכוד העולמי. בסביבת מיקי זוהר זועמים: הדבר נעשה בניגוד לצו בית הדין העליון של הליכוד. בכירים בליכוד העולמי: לבית הדין של הליכוד ישראל אין סמכות

author-image
ברוב מוחץ: דני דנון נבחר כיו"ר הליכוד העולמי
  יונתן זינדל/פלאש 90

בבחירות שהתקיימו היום (ראשון) לראשות ליכוד העולמי, דני דנון נבחר ברוב מוחץ של 94.2% מקולות הבוחרים, כאשר מיקי זוהר קיבל 5.1% בלבד. אחוז ההצבעה עמד על 81% מכלל בעלי זכות הבחירה.

ההצבעה התקיימה למרות שבית הדין העליון של הליכוד הוציא צו מניעה לקיום הבחירות, זאת עקב עתירה שהגיש זוהר נגד הליכוד העולמי, יעקב חגואל ודני דנון, בטענה כי פעלו בניגוד להסכם קודם.

עוד באותו נושא

דני דנון לסרוגים: "מבין את האכזבה מדחיית הריבונות"


9

עקב העתירה, בית הדין העליון הוציא צו מניעה נגד קיום הבחירות היום, כאשר הצדדים נדרשו להגיב לעתירה עד מחר. למרות החלטת בית הדין, הבחירות התקיימו כסדרן ובסופן, כאמור, נבחר דני דנון לראשות הליכוד העולמי.

בכירים בליכוד העולמי מסרו לסרוגים כי לבית הדין העליון של הליכוד בישראל אין סמכות על הליכוד העולמי, וכי תיקון לחוקת הליכוד שניסה להכפיף את הליכוד העולמי לליכוד ישראל, נפל לפני כחודשיים. בנוסף, ישנם פסקי דין המכירים בעצמאות בית הדין של הליכוד העולמי.

בנוסף מסרו הבכירים כי בפני העותרים נגד דני דנון עמדה האפשרות לעתור לבית הדין של הליכוד העולמי, אך בחרו ללכת לבית הדין של הליכוד ישראל כיוון שידעו כי יקבלו את צו המניעה, שכאמור, בליכוד העולמי טוענים כי אין לו תוקף.

"קומץ בריון שמנסה לחטוף מינוי"

יו״ר הליכוד העולמי הנבחר, דני דנון, הגיב לבחירתו לתפקיד יו״ר הליכוד העולמי הערב: "אמשיך לשרת בנאמנות ובמסירות את עם ישראל ואת הליכוד בארץ בתפוצות. לאחר חמש שנות שירות בשליחות מדינת באו״ם כנציגה של מדינת ישראל, אני מודה לחברים מהארץ והעולם על האמון שנתנו בי".

"אני רואה בתפקיד יו״ר הליכוד העולמי שליחות חשובה ואמשיך לייצג בגאווה את תנועת הליכוד ואת מדינת ישראל בנאמנות ובמסירות".

מלשכת יו"ר סיעת הליכוד ויו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר נמסר בתגובה לניצחון של דנון: "צר לנו שיש קומץ בריון שמנסה לחטוף מינוי שהוסכם עליו, בכח הזרוע, ובניגוד גמור להחלטת בית הדין של הליכוד אשר הוציא צו מניעה לקיום ההצבעה".

"מדובר בחציית קו אדום וביזוי כבוד התנועה ושופטי בית הדין – נמשיך לפעול למען הליכוד ונמשיך לכבד את הכרעת בית הדין של התנועה, ונשמור על כבודה של התנועה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
הליכוד לפני גסיסה?
הליכוד יוק? | 08-11-2020 21:16
האם תם עידן הליכוד?
2
למיקי זוהר יש...
האיש נוכל | 08-11-2020 21:19
למיקי זוהר יש 5 דירות בקריית גת.
מה?
יוני | 08-11-2020 22:47
למה אם יש לו 5 דירות הוא הופך מייד לנוכל?
3
95% מהמצביעים ו-76%...
רוו | 09-11-2020 13:56
95% מהמצביעים ו-76% מכלל בעלי זכות הבחירה הצביעו לשלוח את מיקי זהר הבייתה, אבל הבריון מסרב לקבל את הכרעת העם ודורש להחליף את העם. למד יפה מהביבי לשקר ולהתקרבן
4
בריונים
יוסי | 09-11-2020 15:10
מיקי היקר מסתבר שיש בליכוד יותר בריונים ממך.
5
כי הליכוד העולמי...
משה | 10-11-2020 15:36
כי הליכוד העולמי לא מושחת לא מחלק גובים לא עובד עם כוח כסף אלה עם כבוד והרבה כבוד.