''לא אתה": זהר ויוני סער משחררים סינגל חדש - סרוגים

"לא אתה": זהר ויוני סער משחררים סינגל חדש

זוג המוזיקאים, זהר ויוני סער שחזרו בתשובה משחררים סינגל שלישי ומרגש, מתוך אלבום הבכורה שיראה אור בקרוב. את השיר כתב ערן אלישיב ז"ל אחיה של זהר, כשעל הפקת השירה נמצאת הזמרת דין דין אביב - צפו

author-image
''לא אתה": זהר ויוני סער משחררים סינגל חדש
  (צילום: מתוך יוטיוב)

לאחר שחזרו בתשובה, זוג המוזיקאים זהר ויוני סער משחררים כעת שיר חדש ומרגש – "לא אתה", סינגל שלישי מתוך אלבום הבכורה שלהם "הדרך" הצפוי לראות אור בקרוב.

"השיר מדבר על כך שאנו, בני האדם, חושבים ומאמינים שהרבה דברים מגדירים אותנו. אך בסופו של דבר כל הדברים האלה יכולים להשתנות או להילקח מאתנו", מספרים זהר ויוני על השיר.

(מילים ולחן: ערן אלישיב // עיבוד והפקה מוסיקלית: שמוליק דניאל, זהר ויוני סער // הפקת שירה: דין דין אביב)

"לא אתה" נכתב על ידי ערן אלישיב ז"ל אחיה של זהר, כמתנה לאלבומה, כאשר ידע וקיווה שביום מן הימים יצא לאור. "הנה הגיעה השעה ואנו שמחים לחלוק אתכם את הפיסה המוסיקלית הנפלאה הזו שמבטאת ומראה את אופיו המדהים של ערן ובכך מזכירה לכולנו שכל אחד ואחד מאתנו הוא יחיד ומיוחד ואם נצמצם ונחפש מה הדבר המשותף לכולנו – הרי זו הנשמה", מספרים זהר ויוני על השיר.

עוד באותו נושא

צפו: זהר ויוני סער בשיר מרגש על החזרה בתשובה


3

זהר גדלה בבית תרבותי מוסיקלי ספוג בחומרים עשירים שהשפיעו רבות על דרכה. אביה הוא תובל פטר, האקורדיוניסט האגדי של "התרנגולים", "להקת הנח"ל", יפה ירקוני ועוד.

מחצית מחייה גדלה זהר על הסטים של הוליווד, כאשר אמה מלבישה את הכוכבים הגדולים בL.A, לזהר קריירה כרקדנית שאף נכנסה לאיגוד השחקנים בלוס אנג'לס שם הוצע לה תפקיד משמעותי באחת הסדרות הגדולות, אך הגעגועים לארץ ולתחושת הבית הכריעו את הכף וזהר חזרה לארץ.

בארץ פגשה את בחיר ליבה, יוני סער, גיטריסט ונגן הפקות ויחד השירים אותם כתבה קרמו עור וגידים לאלבום "הדרך" שיראה אור בחורף הקרוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו