על חשיבות חג הקניות הישראלי ברשת בתזמון עם יום הרווקים הסיני

על חשיבות חג הקניות הישראלי ברשת בתזמון עם יום הרווקים הסיני

הקורונה פגעה אנושות בעסקים הישראלים שכעת ינסו להתאושש ביום קניות ברשת שמיועד להילחם בזליגת הקונים למבצעי יום הרווקים הסינים שמתרחש באותם התאריכים בדיוק

חג הקניות הישראלי ברשת האם הוא רלוונטי גם השנה?
  תמונה: Shutterstock M By mrmohock

מחר יתחילו חגיגות הShoppingIL חג הקניות ברשת הישראלי מבית היוצר של גוגל והן ימשכו למשך 48 שעות בין התאריכים 10-11 לנובמבר. האם בעת הזו בדיוק בשבוע בו חזרו חנויות הרחוב לפעול יש מקום לשכנע את הישראלים להמשיך ולרכוש ברשת? בשביל זה צריך להבין את ההיסטוריה שקדמה לקורונה.

מדי שנה בחודש נובמבר חלים מספר תאריכים שמסיטים את התקציבים הישראלים אל מעבר לים.

ראשית יום הרווקים הסיני. הוא חל ב11.11 ונחשב כיום קניות הרשת הגדול בעולם. בשנה שעברה בתוך דקה ושמונה שניות מפתיחת המבצעים באתרים של קבוצת עליבאבא הודיעו על מכירות של מיליארד דולר, בסיום היום נרשמו קניות בהיקף של 38.4 מיליאד דולר.

מנתונים שעברו לגלובס בשנה שעברה מחברת ישרכארט עלה כי הישראלים רכשו באתרים הסינים ביממה אחת בלבד בסכום אסטרונומי של כ40 מיליון שקלים.

מי ששרד את חגיגת הקניות הסינית עם יתרת מזומן, יודע שבהמשך החודש חל שישי השחור, הבלאק פריידי ומיד אחריו הסייבר מנדי. חגיגת קניות שמקורה בארה"ב וגלשה גם לחנויות ברחבי אירופה. מנתונים שסיפקה חברת שב״א (חברת שירותי בנק אוטומטיים) ב2019 קנו הישראלים במעל 750 מליון שקלים במסגרת חגיגת הקניות העולמית.

עניי עירך קודמים

השנה שנת קורונה, מחד ההכנסות של בתי אב רבים בישראל הצטמצמו, מאידך נכנסים לעונת החורף, החנויות עמדו סגורות וחלקן טרם הספיקו לרענן את הסחורה וזו סיבה מספיק טובה לפזול מעבר לים.

המסר שנשמע בכל מקום הוא שהשנה יותר מתמיד חשוב להשאיר את הכסף בפנים, לתמוך בעסקים ישראלים בכלל ובפרט במי ששרשרת האספקה שלו מפרנסת עסקים ישראלים.

באתר הייעודי שמרכז את מבצעי הShoppingIL מיותר מ2000 חנויות אינטרנטיות, קיבצו 258 עסקים כחול לבן עם תו תקן 'מיוצר בישראל' בזירת מסחר משלהם שמקבלת תמיכה של התאחדות התעשיינים לישראל, ההסתדרות ומשרד הכלכלה והתעשייה.

מה ההבדל בין חנות שנבחרה על-ידי גוגל להשתתף בזירת המסחר לבין חנות שמציגה מבצעים שלא דרך הפלטפורמה?עבור הצרכן אין שום הבדל. עסקים שנבחרו על-ידי גוגל יזכו בשיווק וקידום בחינם לעומת עסקים שפשוט יציגו מבצעים בימים הללו ללא הגב של גוגל.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו