שגרה בצל הקורונה: כך רותמים בני הנוער לתעסוקה - סרוגים

שגרה בצל הקורונה: כך רותמים בני הנוער לתעסוקה

תלמידי תיכון על הרצף הסיכוני, אשר כבר זמן רב נאלצים ללמוד מרחוק גוייסו לפרוקיט מיוחד המציע להם להתנדב במגוון מקומות בירושלים ולקבל מלגות בשווי של כ-700 שקלים

שגרה בצל הקורונה: כך רותמים בני הנוער לתעסוקה
  צילום: שאטרסטוק)

עיריית ירושלים עם פתרון יוצא דופן לבני נוער בזמן הקורונה: פרויקט "תעסוקה בגל השני". הפרויקט מיועד לנוער בגילאים 14-17, תלמידי תיכון על הרצף הסיכוני, אשר כבר זמן רב נאלצים ללמוד מרחוק ולהישאר בביתם. ראש העירייה: "הנוער הוא עתיד פני העיר"

עוד באותו נושא

משרד החינוך: כך ניתן לחזור ללימודים במרחב פתוח

הפרויקט מציע להם להתנדב במגוון רחב של מקומות ולזכות במלגה לאחר ההתנדבות. התלמידים יתנדבו בספריות עירוניות, במוסדות חינוך ובארגונים מגוונים במשך כ-30 שעות במשך שבועיים, בתמורה לכך הם יזכו במלגה בשווי של כ-700 שקלים.

מדובר בפרויקט חוצה מגזרים והוא מיועד גם לנוער חרדי וצעירים ממזרח העיר. כבר בשבוע האחרון החלו להתנדב בו עשרות בני נוער. "הם יוצאים מהבית ומתעלים את הזמן הפנוי שנוצר להם לעשייה חיובית, חשובה וייחודית", מסבירים בחטיבה לקידום נוער וצעירים בעירייה. "אנו רואים את הנערים שהגיעו והתנדבו איתנו במסגרת פרויקטים נוספים שהתקיימו בקיץ חוזרים ולוקחים חלק גם בפרויקט הזה. בני הנוער מבינים את הערך שבהתנדבות ושמחים לשוב כל פעם מחדש ולתרום מזמנם הפנוי עבור החברה".

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מברך על הפרויקט החברתי הזה. הנוער בירושלים הוא פני העתיד של העיר ואני שמח על הירתמותם לעשייה משמעותית למען החברה. נמשיך לקיים פרויקטים נוספים מסוג זה, המקדמים ומסייעים לצעירי העיר להתמודד עם הזמנים המורכבים הללו בצל נגיף הקורונה"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו